JanPieter123
Newbie
ik weet niet zeker of ik in het juiste forum post, maar welke dames ontvangen op het boederij?
Zou graag jullie insights willen weten!
Zou graag jullie insights willen weten!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan geen van deze dames vinden, alleen Femke uit Nijmegen met F formaat voorgevelDena, femke, natascha, nita sowieso wellicht nog andere
Dat klopt. Ze werken er niet allemaal elke dag. Het is gewoon een ontvangstlocatie, geen club of huis oid.Kan geen van deze dames vinden, alleen Femke uit Nijmegen met F formaat voorgevel
Dezelfde als eerderWelke dames ontvangen daar nog allemaal ?
als je de de wanda bedoelt die voor die tijd in vianen gewerkt heeftBeste meelopers, ik zie geen recensies van Wanda....is ze ernog.
Erg jammerals je de de wanda bedoelt die voor die tijd in vianen gewerkt heeft
en daarna nog even op de boerderij die is al 4 of 5 jaar vertrokken
Zij was echt een topper pfffffffals je de de wanda bedoelt die voor die tijd in vianen gewerkt heeft
en daarna nog even op de boerderij die is al 4 of 5 jaar vertrokken
Klopt, een douche. En van gehorigheid heeft dan wel iedereen last heHoe ervaren jullie huize rozenburg? Ik lees dat er maar 1 douch is voor alle kamers en dat je in je nakie erheen kan lopen voor en na en dat het best gehorig is.
Als haar advertentie niet online staat is ze niet beschikbaar. Die dus gewoon even in de gaten houdenHeeft iemand een link vd advertentie van Nita? Of een telefoonnummer (via pb). Kan haar niet vinden