Gisteren richting Keulen gegaan. Zag dat Alexa er weer is en dat is altijd eine Feier. Complete pretpakket genomen en dat is deutsche grundlichkeit. Aankomst altijd lekker lang tongzoenen. Ff opfrissertje gedaan en dan klaar voor het echte werk. Alles de revue laten passeren. Op bed neergestreken lekker likken en zuigen en jongleren met die busen. Zoals een beer die een bijenkorf uitlikt haar grotje verwend. Ondertussen handje naar haar tepels om de boel nog wat meer cachet te geven. Ze werd bloedgeil en begint te schokken. Ik was inmiddels op oorlogssterkte dus knallen maar. Missio pakt ze mijn tepels en gaat ze finetunen als een oude transistor radio, ik word er altijd bloedje geil van, mein Schwans werd loei hard. Doggie heerlijk met die lage spiegels. Je moet je goed schrap zetten om niet te snel klaar te komen. Ondertussen kontgaatje wat voorbereiden voor de grote boze wolf. Ze wist hoe laat het was, dus de "pot vaseline" kwam te voorschijn. Daarna nog wat heerlijke standjes afgewerkt zonder verder in detail te treden. En grande finale in het mondje tot de laatste druppel bij d'r mondhoek subtiel naar binnen werd gewerkt. Had ik deze vrouw maar voor altijd. Schijnt een relatie te hebben, de bofkont.