Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zien er echt wel grote borsten uit. Iemand ervaring met deze Emma? Zouden de foto's echt zijn?
https://www.kinky.nl/advertenties/9052192-emma#overview
 
Deze dame sinds vandaag in Hasselt
heb al 'n bericht gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie
deze staat bovenaan mijn lijstje
vreemd genoeg nergens te vinden op deze site



Review geplaatst
 



 
Als je haar samen met Natasja zou kunnen boeken, kom je handen te kort.
Ik meen trouwens dat er nog een dame is of was bij DS die goedbedeeld is. Weet op dit moment haar naam even niet, maar ze was afkomstig uit Indonesië, als ik me niet vergis.
 
Ik weet ook niet of je daar wel levend onder vandaag komt ;)

Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar deze borsten zijn volgens mij TE groot :)
Zijn heel groot daar heb je gelijk in maar ik kan er niks aan doen ik word gewoon altijd ontzettend blij als ik hele grote tieten in mijn nabijheid heb en het geeft me positieve energie door eraan te likken , erop klaar te komen etcetera.

De een haalt levenslust uit religies en ik uit enorme tieten.
 
Over het formaat kun je eindeloos discussiëren, wat net zo goed van belang is: of je ze mag aanraken.
Ik hou ook van een goed voorziene dame, maar zo iemand die met een dusdanige grootte is "gezegend" zou je al kunnen zeggen dat ze niet te benijden is.
 
Zijn heel groot daar heb je gelijk in maar ik kan er niks aan doen ik word gewoon altijd ontzettend blij als ik hele grote tieten in mijn nabijheid heb en het geeft me positieve energie door eraan te likken , erop klaar te komen etcetera.

De een haalt levenslust uit religies en ik uit enorme tieten.
Snap je helemaal. Ik heb in real life nog nooit meegemaakt dat ik bij grote tieten dacht: "hè, nee, net even te groot" ;)
Ik hou van motorboaten en mijn gezicht helemaal begraven tussen twee enorme zachte joekels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan