Ik wist niet of hij echt Norwegen bedoelde en of er evt. elders ergens een stadje met namen Olso bestaat.Nuttige bijdrage.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk wist niet of hij echt Norwegen bedoelde en of er evt. elders ergens een stadje met namen Olso bestaat.Nuttige bijdrage.
Iemand hier al geweest borsten zijn best groot en verder lekker lichaamPrive ontvangst met geile vrouwen in Rotterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Rotterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Waarom maak je dan geen review van je bezoek dan?Probeer contact met haar te leggen in het Engels via WhatsApp en SMS omdat zij sperma zou slikken
En inderdaad wat een tering grote tieten heeft zij zeg.
Iemand nog Carolien gezien?
Ik heb een recensie over haar geschreven.Analia in Rotterdam
Big tits
Hallo chocolaatjes, ik ben ANALIA, een explosieve LATINA-nieuwkomer, met wie je als geen ander van gepassioneerde seks zult genieten, misschien worden mijn geliefden...www.kinky.nl
Hij zegt toch ook niet dat hij al langs geweest is?Waarom maak je dan geen review van je bezoek dan?
Begrijpend Nederlands lezen is niet je sterkste punt heb ik al in de gaten.Waarom maak je dan geen review van je bezoek dan?
Wooooow, ik hypocriet?Hij zegt toch ook niet dat hij al langs geweest is?
En best wel hypocriet deze opmerking, gezien het feit dat je in het Carolien topic aangeeft dat je haar al meerdere malen bezocht hebt maar je review nog wel volgt. Waarom maak je die niet dan??
Ik kijk er naar uit, als het ervan komt, want je hebt al veel waardevolle bijdrages geleverd zie ik..respect man!Begrijpend Nederlands lezen is niet je sterkste punt heb ik al in de gaten.
Er zit een verschil tussen contact leggen en zeggen ik ben er geweest.
Als ik geweest ben schrijf ik wel een recensie maak je daar maar niet druk om kerel.
Dat zeg ik niet. Maar het gaat erom dat jouw opmerking gewoon raar was. Beffer zegt duidelijk dat hij contact met haar gaat opnemen.Wooooow, ik hypocriet?
Hallooow, op wat slaat dat nu ineens??? ♂
Ik heb geen haast om reviews te maken hoor.
Maar ik maak er tenminste wel..........
Van mij kan je niet verwijten nix te schrijven hier......
Over zijn comment,
Nie onlogisch om aan te nemen dat hij wel langsgeweest is als hij die woorden gebruikt, niet?
Zal aan mij liggen meneer de politieagent.
Soit, als ik tijd en goesting heb zal ik er eentje schrijven voor Carolien/Karolien (tis met een K eigenlijk zei ze me)
Gezien je de weg naar het oorlogspad hebt vergemakkelijkt, ga ik je uitdagende sullige opmerking negeren en inhoudelijk verder: ken jij Carolien uit Gent van vroeger?
Ze had ook een verleden lang geleden achter NL ramen meen ik me te herinneren.
Iemand hier al geweest borsten zijn best groot en verder lekker lichaamPrive ontvangst met geile vrouwen in Rotterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Rotterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Dit had ik toch al gemeld dat dit niks is.Ik ben er gisteren geweest het was zonde van mijn geld.
Zojuist recensie geplaatst https://www.girlsreview.nl/threads/mariana-hoogvliet-rotterdam.17683/
Jenny Aangeboden op Tweedehands.net
Hallo heren,ik ben een lekkere geile rijpe dame en ik heb met de jaren veel ervaring opgebouwd.ik ben geduldig en supergeil. wil jij lekker langs komen om verwend te worden?ik ontv>erotiek.tweedehands.net
de achtergevel is nog groterBest een redelijke lekkere voorgevel iemand toevallig al een bezoekje gebracht?
In de volksmond en voor al dat body positivity gelul noemden we dit wel eens dik.de achtergevel is nog groter
Zit in SKW antwerpen nuAna heeft heerlijke borsten. Een eeuwigheid gelden werkte ze ook een tijd in de Geleenstraat. Toen onder de naam Carolien. Heb haar ook paar jaar geleden in Gent bezocht. Verwacht geen GFE maar haar borsten zijn fenomenaal.
Waar zit ze in het skw en welke shift ?Zit in SKW antwerpen nu
Ik zag ze in dagdienst dinsdag Verversrui 22Waar zit ze in het skw en welke shift ?
https://www.girlsreview.nl/threads/carolien-antwerpen-verversrui-22-1.17291/ recentIk zag ze in dagdienst dinsdag Verversrui 22
Henkie gaat het zien, voor binnenkort Cleo gereserveertJe mag toch hopen dat je de dame op de foto treft en niet maar een ander gedirigeerd wordt..
Te mijden heeft ook al eens in Brugge gezeten en ik kreeg een onverzorgde dame voor mij die een lang slodderkleed aan had . Spreek wel van zo 2 j geleden.Is er al iemand hierbij geweest?
Ik heb schrik dat haar foto's gefotoshopt zijn.
Busenladies.de 0174-3647721 Leticia Latina Mega OW-Natur Ganz Neu Stuttgart Bönnigheimer Str. 65
Sexy Bilder von Leticia Latina Mega OW-Natur Ganz Neu. Bönnigheimer Str. 65 Stuttgart Tel: 0174-3647721www.busenladies.de