Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je moet het ook maar net treffen; grofweg kan het een niet gerecenseerde dame zijn die tegenvalt of juist een topper blijkt te zijn of een gerecenseerde dame die voor de schrijver een topper was en de volgende wandelaar een tegenvaller blijkt te zijn.

Ligt het aan mij of wordt de lijst van dames met grote borsten kleiner en kleiner, door de loop van de tijd heen?
Specifiek heb ik het over dames in Nederland(se steden).

Ik zoek vooral op kinky.nl en seksjobs, wellicht ligt het daar aan en is er een betere alternatief nu?

Hoe dan ook; Mocht iemand suggesties hebben, alvast bedankt!

Ligt het aan mij of wordt de lijst van dames met grote borsten kleiner en kleiner, door de loop van de tijd heen?
Specifiek heb ik het over dames in Nederland(se steden).

Ik zoek vooral op kinky.nl en seksjobs, wellicht ligt het daar aan en is er een betere alternatief nu?

Hoe dan ook; Mocht iemand suggesties hebben, alvast bedankt!
Ja, door klimaatopwarming zijn de borsten van vrouwen aan het krimpen.

Het aantal vrouwen in de sector met echt grote borsten, a la milena velba of Maserati is altijd al zeer beperkt geweest. En wordt ook niet aangevuld. Een goed jaar geleden of twee was roxi red op toernee in europa. Dat was pas geweldig.

Zonder gekheid, ik heb haar toen zelfs voor 300 gezien. Ze was kortstondig hier en had denk ik even zin in snel wat geld scoren. Ervaring was niet heel bijzonder overigens, behalve die twee wereldwonderen natuurlijk, allemachtig.

Zonder gekheid, ik heb haar toen zelfs voor 300 gezien. Ze was kortstondig hier en had denk ik even zin in snel wat geld scoren. Ervaring was niet heel bijzonder overigens, behalve die twee wereldwonderen natuurlijk, allemachtig.
Gisteren gehoord hoe kleiner de borsten hoe meer gevoel er in zit voor de dame dan zelf hè (heeft met de klieren zenuwen te maken die de prikkels geven ) heel grote borsten zijn die meer verspreid en minder gevoel voor klieren en zenuwen 🤨

Terug
Bovenaan Onderaan