MissM
Meubelstuk
Bij mij staan er bijvoorbeeld geen tattoos op de foto's, echter in mijn tekst staat dit wel vermeld.Wat zou DVP's toch drijven om er dubbele advertenties op na te houden (zal wel een ander/booker achter zitten o.i.d.)?
M.i. heeft dat totaal geen nut, zeker niet als je pontificaal met je gezicht op de foto staat zoals deze Denise/Chanel. Bovendien, tattoo's zijn ook altijd goed vergelijkingsmateriaal en dat geldt in dit geval zeker met die vele specifieke en extreem grote tattoo's.
Overigens vraag ik me weleens af wat sommigen bezielt om zichzelf dermate toe te takelen, ook deze Denise/Chanel betreft gewoonweg één wandelende tattoo en dat zijn niet zomaar wat plakplaatjes o.i.d.
Op zich is er niets mis mee en eenieder moet dat zelf weten, ik heb zelf ook één kleine tattoo. Echter, om jezelf zo te beschadigen/vol te kliederen als deze dame gaat m.i. wel erg ver, net zoals dat sommigen hun complete hoofd vol kliederen...
Ik heb daarin tegen ook 4 advertenties (2 sexdates = 1 gsm nummer en 2 massage adds = 1 gsm nummer)
Is voor mij overzichtelijker met inplannen
Weet niet of je er wat aan hebt maar goed, thats my motive