Dames informeren dat je recenseert op GR?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ach, als je vaker recensies leest krijg je ook wel door wie die schofterige boer is. Er was een veelschrijver op Hookers waar ik werkelijk nooit een positieve recensie van zag langskomen. Of hij had een onvoorstelbaar slechte smaak en bezocht alleen waardeloze DVP's, of het was gewoon een azijnpisser waar nooit iets goed was. Zulke recensies haal je er snel genoeg uit.

Dus negatieve recensies? Als je ervaring negatief was, gewoon schrijven

Mannen die schofterig zijn tegenover een DVP schrijven toch wel een negatieve recensie.
Als ik niet tevreden ben over een dame dan schrijf ik dat gewoon op, zelfs als ze het zelf niet wil of als het huis me al dan niet gewaarschuwd heeft. Dat laatste kan ik er dan bij vermelden, maar het is toch ook wel merkwaardig als een huis dames in dienst heeft waarvoor ze je moeten waarschuwen?
Overigens heb ik dat ook wel eens gehad. Mijn slechtste ervaring ever was bij een huis waar ik zeer tevreden over was en ben. Ik heb dat ook nog even benoemd, zodat een negatieve ervaring met een bepaalde dame niet afstraalt op het hele huis.
En ik vergelijk de dame gewoon met de andere dames die ik tegen kom. Of ik een boer of schoft ben, ik denk van niet, maar laat het waar zijn. Dan zijn er een hoop dames in staat een boer of schoft zeer tevreden achter te laten :ROFLMAO:.

Kijk, keihard afkraken daar houd ik ook niet van en daar zie ik de toegevoegde waarde niet van in, maar de dames zijn echt niet van suiker hoor.

Ik formuleerde het niet helemaal goed.
Ik zat aan het barretje wat te drinken nog niet helemaal zeker welke dame ik zou kiezen, en tegelijktijdig was er een klant die twijfelde over het bewuste meisje. De gastvrouw vertelde dat de dame niet aan gfe deed waarop de klant oversloeg. Ikzelf zoek niet per sé gfe dus dacht, oké als jij niet wilt dan ga ik wel (want ze was wel heel knap). Eenmaal op de kamer bleek het een heel moeilijk typje.

Overigens werkt de dame daar ook al niet meer dacht ik.

Ik had het ook niet over specifiek jou @Krolse Kater ik sprak in algemene zin.

Laatst bewerkt door een moderator:
en toch..inderdaad de meesten zoals al eerder geopperd moeten er niks van hebben ,dat er over hun geschreven word..
want er hoeft maar net een klant tussen te zitten die geen klik met hen heeft of de taal niet machtig is..het hoeft niet altijd aan haar te liggen
Maar..
ik heb ook gewoon in het verleden wel eens geschreven over dames waar hun service gewoon grensde aan oplichting..
schitterend profiel,met soms glamourfoto's, met telefoon selfies ertussen..normale prijzen en iets meer mogelijkheden tegen meerprijs..
eenmaal op de kamer..kan ineens niks meer..zijn de extra's waar je voor betaald hebt ineens niet meer mogelijk..
nou..dat schrijf ik dan gewoon uitvoerig hier weg..
misschien niet om de dame af te fikken..die blijft gewoon door adverteren ,desnoods onder andere naam/foto's advertentienummer,dus die zal dat een worst wezen
maar meer voor de rest hier..al dan niet nieuw in de hobby..
en nogmaals,die figuren zal dat weinig uitmaken..die draaien hun rondje en gaan met 2 Gucci tassen vol briefjes van 50 en 20 gewoon terug naar huis..

ik vind overigens wel dat je in een recensie best bepaalde dingen mag noemen ,dwz het beestje bij de naam..
ik lees wel eens van..haar service was goed..maar wat er op de kamer gebeurde houd ik voor mezelf..ja schrijf dan niks..
een Poolse waar ik meerdere keer kwam kon echt enorm goed edgen en pijpen GE-WEL-DIG.. nja dan schrijf ik dat..zeker als me dat meerdere keren is gebeurt
is in mijn ogen niks mis mee..
dan weten eventuele liefhebbers ook gelijk waar ze eventueel voor zoiets terecht kunnen..ofdat de dame ze dan daadwerkelijk wil ontvangen ,kan ik natuurlijk niet ruiken vanaf hier
dat is verder aan hun beiden..

Nou..
Als bijvoorbeeld 3 man eerder al geschreven hebben, dat haar kut niet fris rook..
Dan gaat deze jongen er niet naartoe..
Het is maar hoe je het bekijkt.. ?
Persoonlijk vind ik het wel handig, als men dat vermeld..
Ik ben niet zo van de privéberichten versturen.. Dus als ik zoiets in de recensie kan lezen vind ik dat prettig..
Als een dame een 2e ronde in een uur toelaat, en dat schrijft men.. Ook wel fijn hoor..
Ik lees inderdaad wel eens over 4 keer volspuiten, en aan haar haar trekken en laten Kokhalzen.. Nah.. Leuk maar dat hoeft nou ook weer niet

Kleine aanvulling op mijn eerdere bericht. Als het echt heel slecht is en neigt naar oplichting dan schrijf ik er hier wel over. Als het middelmatig is dan soms niet. Kan me die ene keer nog herinneren was op het vorige forum. Een vrouw die zich Betty noemde zeker 8 jaar geleden op de oudezijds. Zij nam eerst het geld in ontvangst. Nam hem vervolgens niet meer dan 30 sec in de mond en wilde verder helemaal niets meer doen. Heb nog ruzie gemaakt toen. De enige keer dat het me gebeurt is met een dame. Maar mijn verlies gepakt en weggegaan. Dit heb ik toen wel uitgebreid beschreven op het vorige forum om anderen te waarschuwen. Bij een middelmatige prestatie, maar toch wat inzet heb ik al vaak geen zin om er over te gaan schrijven. Had de vrouw een slechte dag? Was er geen klik? Of was mijn verwachting te hoog? Maar als iets superslecht is zal ik het niet nalaten om er over te schrijven. Is me alleen niet vaak gebeurt.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan