en toch..inderdaad de meesten zoals al eerder geopperd moeten er niks van hebben ,dat er over hun geschreven word..
want er hoeft maar net een klant tussen te zitten die geen klik met hen heeft of de taal niet machtig is..het hoeft niet altijd aan haar te liggen
Maar..
ik heb ook gewoon in het verleden wel eens geschreven over dames waar hun service gewoon grensde aan oplichting..
schitterend profiel,met soms glamourfoto's, met telefoon selfies ertussen..normale prijzen en iets meer mogelijkheden tegen meerprijs..
eenmaal op de kamer..kan ineens niks meer..zijn de extra's waar je voor betaald hebt ineens niet meer mogelijk..
nou..dat schrijf ik dan gewoon uitvoerig hier weg..
misschien niet om de dame af te fikken..die blijft gewoon door adverteren ,desnoods onder andere naam/foto's advertentienummer,dus die zal dat een worst wezen
maar meer voor de rest hier..al dan niet nieuw in de hobby..
en nogmaals,die figuren zal dat weinig uitmaken..die draaien hun rondje en gaan met 2 Gucci tassen vol briefjes van 50 en 20 gewoon terug naar huis..
ik vind overigens wel dat je in een recensie best bepaalde dingen mag noemen ,dwz het beestje bij de naam..
ik lees wel eens van..haar service was goed..maar wat er op de kamer gebeurde houd ik voor mezelf..ja schrijf dan niks..
een Poolse waar ik meerdere keer kwam kon echt enorm goed edgen en pijpen GE-WEL-DIG.. nja dan schrijf ik dat..zeker als me dat meerdere keren is gebeurt
is in mijn ogen niks mis mee..
dan weten eventuele liefhebbers ook gelijk waar ze eventueel voor zoiets terecht kunnen..ofdat de dame ze dan daadwerkelijk wil ontvangen ,kan ik natuurlijk niet ruiken vanaf hier
dat is verder aan hun beiden..