Jawel. Klopt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk probeerde het netjes te houden?"meer volume" ? Das een nette omschrijving, die hou ik erin @La Karub ?
Las deze opmerking (van soortgelijke strekking) van je net toevallig ook bij Kiera's topic. Is 170/200 p/u, kijkend naar de vele advertenties, al inmiddels niet meer min of meer de norm? De dames die dan toch 150 p/u vragen zijn ook minder aantrekkelijk (wat niet wil zeggen dat hun service niet goed is). En dan heb ik het over prive-ontvangst, want de ramen en privéhuizen zijn van een andere categorie.Is het soms afgesproken werk dat die meiden allemaal €200 voor een uur vragen?
Ik weet dat ze in 020 hoge prijzen rekenen voor kamers en hele huizen, maar slaat dit niet een beetje door?
Klopt, 200 p/u is min of meer de norm sinds ik met deze hobby begon (~9 maanden geleden) voor de "mooiere" dames in Amsterdam. Ik verwacht ook niet dat ze hun tarieven binnenkort zullen verlagen, de meeste van deze dames hebben genoeg klanten, zelfs die dames die 250 p/u vragen, zoals ik onlangs ontdekteLas deze opmerking (van soortgelijke strekking) van je net toevallig ook bij Kiera's topic. Is 170/200 p/u, kijkend naar de vele advertenties, al inmiddels niet meer min of meer de norm? De dames die dan toch 150 p/u vragen zijn ook minder aantrekkelijk (wat niet wil zeggen dat hun service niet goed is). En dan heb ik het over prive-ontvangst, want de ramen en privéhuizen zijn van een andere categorie.
Hoeveel houdt een illegaal werkende thuis-ontvangst dvp volgens jou gemiddeld netto over van 150/200€ per uur @Omdatikhetlekkervind ?Het zijn voor het overgrote deel niet de dames die deze tarieven vragen, maar hun "werkgever".
De dames vinden het al lang best, want hoe meer per uur, hoe meer zij netto uiteindelijk overhouden. En dat is niet die 200, das geen geheim, toch?
Per saldo denk ik niet, dat er werkelijk één raadsman of raadsvrouw voor eenzelfde netto loon zijn/ haar bed uitkomt, waar de dvp eveneens de hele dag in bed ligt...
#altijdmaarweerdiezelfdeprijsdiscussies
Dat hoop ik niet, want dan is het natuurlijk vrijwel altijd een tegenvaller. Heb je twintig weken 10€ weg gelegd en loodst zei je na 35 minuten de deur uit, terwijl jij denkt nog 8 spaarweken tegoed te hebben.Natuurlijk. Er zijn altijd mensen die relatief veel geld neerleggen voor iets, terwijl het ook goedkoper kan. Kijk maar naar gebruiksgoederen. Er zijn mobiele speeltjes die idioot duur zijn en toch gekocht worden omdat er mensen zijn die er graag mee pronken of om een andere reden.
De mannen die bereid zijn om zulke bedragen voor die meisjes te betalen, zullen naar alle waarschijnlijkheid niet de loonslaven zijn die pakweg €1400 per maand verdienen. Of zou het in die categorie dan iemand zijn die een jaar lang wat opzij legt om één keer per (half) jaar een uurtje uit de band te springen?
tsja waarom Jessica wel 250e en deze Aleksa dan niet?Gaat GK nu ook voor het eerst echt door het budget-plafond heen?
Qua opbouw van het profiel zou dit een GK dame kunnen zijn....of toch niet?
Ze spreekt me wel aan qua looks, maar met deze prijzen ga ik het zelfs niet overwegen....
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
En een juridisch adviseur is wat anders dan een advocaat. Die neemt de telefoon niet op 130 per uur maar gaat gemiddeld genomen voor 250 per uur aan het werk.De laatste keer dat ik iemand om juridische bijstand vroeg, werd me voorgerekend dat dat €130 per uur zou gaan kosten.
Als er daadwerkelijk dames zijn met zo'n "werkgever" zou ik ze voorstellen die de deur te wijzen en zelf voor hun centen te gaan werken in plaats van te parasiteren.
Want onze lullen zijn pareltjes?Mag je m wel in een kut van goud hangen
Ik vermoed dat Aleksa eerder in het rijtje Jessica / Kate "past" . De agent van deze dame(s) vraagt elke keer 250 euro, maar heeft naar mijn wetenGaat GK nu ook voor het eerst echt door het budget-plafond heen?
Qua opbouw van het profiel zou dit een GK dame kunnen zijn....of toch niet?
Ze spreekt me wel aan qua looks, maar met deze prijzen ga ik het zelfs niet overwegen....
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Dit.Mij is uitgerekend door een dame dat van de 150/200 p u er 50% naar de booker gaat. Dus dan blijft er voor de dame 75 of 100 over.
En dan wordt de kamerhuur verdeeld, dus 75 per dag voor de dvp en 75 voor de boeker.
Dus klant 1 is iedere dag gratis, de rest levert 50% op.
Flinke kosten dus…
Ik snap je hoor, maar toch vind ik die discussie er wel toe doen.tsja waarom Jessica wel 250e en deze Aleksa dan niet?
Blijf de prijs discussie toch altijd iets vinden waar ik m'n schouders over ophaal.
Alsof een klant in de telefoonwinkel zegt: "ja die iPhone is zo duur als die goedkoper was zou je er meer van verkopen"
verkoper: "dat is nou eenmaal de prijs meneer"
klant: "en met een Android telefoon kun je bijna net zoveel en de hardware is vaak ook nog beter"
verkoper: "we hebben mooie Android telefoons in de aanbieding"
klant: "maar waarom is die iPhone dan zo duur"
verkoper: "u hoeft geen iPhone te kopen, zoals u zelf zegt zijn er ook mooie Android telefoons"
klant: "in Amerika kost die veel minder dan hier"
verkoper: "we zijn niet in Amerika meneer"
klant loopt weg zonder iets te kopen en mompelt "ik ga voor die prijs nooit een iPhone kopen"
Oh zeker! Omgerekend is dat een cash kut...sorry, cash cow. Maar het menselijke in mij zegt wel, dat de dame meer inlevert dan bij ander werk. Ik doel dan op geestelijk/lichamelijk.300 per dag is 6.000 na 3 weken....en dat dan omgerekend naar Ukraiense of Roemeense waarden.
Dan snap ik wel ongeveer waarom ze hier 3 weken beuken en dan 3-4 maanden weg gaan om thuis te chillen.
Laat ik het zo verwoorden; als je ooit een fase in je leven hebt meegemaakt waarin je met weinig tot geen geld moet zien rond te komen, kijk je inderdaad anders naar de waarde ervan dan iemand die pakweg een inkomen van zes cijfers voor de komma heeft en het zonder met z'n ogen te knipperen neerlegt.Dat hoop ik niet, want dan is het natuurlijk vrijwel altijd een tegenvaller. Heb je twintig weken 10€ weg gelegd en loodst zei je na 35 minuten de deur uit, terwijl jij denkt nog 8 spaarweken tegoed te hebben.
200€ per uur is gewoon echt te duur, maar jij bent wel erg van het kan het een onsje minder zijn type @Teringtubbie. Waarheid ligt in het midden denk ik.
Mannen die met een glimlach 600€ voor 3 of 4 uurtjes neerleggen, verpesten eigenlijk de markt, maar goed, als je 23 bent en 80K per jaar verdient, waarom zou je jezelf dan niet af en toe een uitspatting gunnen?
Het verschil tussen een jurist en een advocaat is dat de laatstgenoemde er een aantal jaren in de praktijk heeft opzitten en er nog een studie voor afgerond heeft. Desondanks was de door mij aangehaalde persoon er eentje uit de laatste categorie. Dat de één wat meer rekent dan de ander komt ook hier voor.En een juridisch adviseur is wat anders dan een advocaat. Die neemt de telefoon niet op 130 per uur maar gaat gemiddeld genomen voor 250 per uur aan het werk.
de prijs is altijd wat de gek ervoor geeft. Dat betekent dus dat je niet gek hoeft te doen als je dat niet wilt.Ik snap je hoor, maar toch vind ik die discussie er wel toe doen.
Er moet ergens een plafond zitten.