Ik heb een hekel aan spiegels op de kamer.Neem kamer met spiegels.
Je weet niet wat je mist .
Geen zin om mezelf te moeten zien terwijl ik sex heb.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb een hekel aan spiegels op de kamer.Neem kamer met spiegels.
Je weet niet wat je mist .
Ik kijk juist altijd in de spiegel als een jong ding bovenop zit en het grappige is dat als zij ziet dat jij aan het kijken bent zij dat ook doetIk heb een hekel aan spiegels op de kamer.
Geen zin om mezelf te moeten zien terwijl ik sex heb.
Voelen + zienPijpen moet je niet zien maar voelen
Natúúrlijk vraag je eerst of je mag beffen of vingeren! WTF?! Is toch de normaalste zaak van de wereld. Je steekt toch niet zomaar je vinger in d'r kut? Veel dvps willen niet gebeft of gevingerd worden, of alleen tegen bijbetaling. Je zou toch ook niet willen dat een dvp ongevraagd een vinger bij jou naar binnen propt? Wat een bizarre vraag. Ik ben verbaast door jouw verbazing.Ja, maar dan moet je alles vragen, toch? Ik ga ze niet vingeren met mijn duim. Dan moet je toch alles vragen? Ook of je mag beffen, of je haar mag rimmen, of je haar mag vingeren? Ik weet niet hoe de meelezende DVP's hierover denken, maar in mijn ogen vind ik dit geen respectloze handeling, eerlijk gezegd. Onder het beffen dwaalt mijn tong ook wel eens wat naar beneden af. Dat ga ik dan ook niet eerst vragen. De spantaniteit is dan zoek.
Vingeren wel, beffen vind ik echt een ander verhaal. Dan moet je echt alles vragen: @Deug-genietje Mag ik je kussen? Mag ik je borsten kussen? Mag ik je beffen? Je legt 150 euro neer. Wat valt daar volgens jou dan onder? Een vinger zo in haar vagina of kont steken, niet, vind ik. Maar kussen, aan de borst gaan en beffen vind ik wel.Natúúrlijk vraag je eerst of je mag beffen of vingeren! WTF?! Is toch de normaalste zaak van de wereld. Je steekt toch niet zomaar je vinger in d'r kut? Veel dvps willen niet gebeft of gevingerd worden, of alleen tegen bijbetaling. Je zou toch ook niet willen dat een dvp ongevraagd een vinger bij jou naar binnen propt? Wat een bizarre vraag. Ik ben verbaast door jouw verbazing.
Vingeren wel, beffen vind ik echt een ander verhaal. Dan moet je echt alles vragen: @Deug-genietje Mag ik je kussen? Mag ik je borsten kussen? Mag ik je beffen? Je legt 150 euro neer. Wat valt daar volgens jou dan onder? Een vinger zo in haar vagina of kont steken, niet, vind ik. Maar kussen, aan de borst gaan en beffen vind ik wel.Natúúrlijk vraag je eerst of je mag beffen of vingeren! WTF?! Is toch de normaalste zaak van de wereld. Je steekt toch niet zomaar je vinger in d'r kut? Veel dvps willen niet gebeft of gevingerd worden, of alleen tegen bijbetaling. Je zou toch ook niet willen dat een dvp ongevraagd een vinger bij jou naar binnen propt? Wat een bizarre vraag. Ik ben verbaast door jouw verbazing.
Kussen, ja natuurlijk vraag je dat. Ik vraag dat van tevoren, want lang niet alle dames doen dat. Willen ze dat niet, dan ga ik naar een ander. Beffen idem, alleen komt dat ter sprake tijdens de date. Ik doe het sowieso niet vaak bij een dvp, maar ik vraag het wel want nogmaals, sommigen willen dat niet. Ik vind dat heel normale respectvolle omgang. Jij suggereert dat, omdat je betaalt, je ervan uit kan gaan dat je alles mag. Dat vind ik een principieel verkeerde instelling.Vingeren wel, beffen vind ik echt een ander verhaal. Dan moet je echt alles vragen: @Deug-genietje Mag ik je kussen? Mag ik je borsten kussen? Mag ik je beffen? Je legt 150 euro neer. Wat valt daar volgens jou dan onder? Een vinger zo in haar vagina of kont steken, niet, vind ik. Maar kussen, aan de borst gaan en beffen vind ik wel.
Ik was niet betaald met een Chinese vrouw, tien dwaalde mijn mond ook af naar beneden, nee, nee, riep ze
Dat zijn wel heel harde woorden @Deug-genietje Ik zou zeggen: geniet van het moment.Kussen, ja natuurlijk vraag je dat. Ik vraag dat van tevoren, want lang niet alle dames doen dat. Willen ze dat niet, dan ga ik naar een ander. Beffen idem, alleen komt dat ter sprake tijdens de date. Ik doe het sowieso niet vaak bij een dvp, maar ik vraag het wel want nogmaals, sommigen willen dat niet. Ik vind dat heel normale respectvolle omgang. Jij suggereert dat, omdat je betaalt, je ervan uit kan gaan dat je alles mag. Dat vind ik een principieel verkeerde instelling.
En doorgaan nadat een vrouw nee heeft gezegd is ronduit onbeschoft. Jij hebt toevalig geluk gehad met die Chinese, maar dat had zomaar heel anders kunnen aflopen. Andersom hoeft een vrouw dat ook niet bij mij te proberen: doorgaan met iets waar ik nee op heb gezegd. Kun je het wel in het belachelijke extreme trekken met je 'schriftelijke toestemming', maar het is gewoon normaal fatsoen om bij een dvp, wie het nog altijd werk is, je aan haar grenzen te houden.
Wat jij doet is gewoon ronduit onbeschoft, en je denkt dat je alles mag omdat je betaalt. Ik vind dat een walgelijke instelling.
@Deug-genietje heeft helemaal gelijk altijd de grenzen van anderen respecteren. En omdat je toevallig betaald hebt geeft jou niet het recht om op anderen te experimenteren en te kijken hoe ver je kan gaan.Dat zijn wel heel harde woorden @Deug-genietje Ik zou zeggen: geniet van het moment.
Chinese kerels willen wel gepijpt worden, maar ze vinden de vagina van hun vrouw of vriendin vies. Nou is het ook een dingetje met al dat haar, dat geef ik toe, maar toch.@Pippi Langkous zo een ken ik er ook, Chinese dame die na de door mij vertoonde orale kunsten alleen maar kon zeggen "Wow thank you!!"
Blijkbaar zijn ze niet veel gewend daar in China.
Ja, en om even terug te komen op dominee @Deug-genietje dat ik ronduit onbeschoft ben en een walgelijke instelling heb. Het is goed met je. Je woorden interesseren me geen ene kut, geen fok. Ik ga straks een recensie zetten en daar ga je ook vast over zeiken. Nou, veel plezier ermee, kerel. Het is zondag, het is jouw dag!Kussen, ja natuurlijk vraag je dat. Ik vraag dat van tevoren, want lang niet alle dames doen dat. Willen ze dat niet, dan ga ik naar een ander. Beffen idem, alleen komt dat ter sprake tijdens de date. Ik doe het sowieso niet vaak bij een dvp, maar ik vraag het wel want nogmaals, sommigen willen dat niet. Ik vind dat heel normale respectvolle omgang. Jij suggereert dat, omdat je betaalt, je ervan uit kan gaan dat je alles mag. Dat vind ik een principieel verkeerde instelling.
En doorgaan nadat een vrouw nee heeft gezegd is ronduit onbeschoft. Jij hebt toevalig geluk gehad met die Chinese, maar dat had zomaar heel anders kunnen aflopen. Andersom hoeft een vrouw dat ook niet bij mij te proberen: doorgaan met iets waar ik nee op heb gezegd. Kun je het wel in het belachelijke extreme trekken met je 'schriftelijke toestemming', maar het is gewoon normaal fatsoen om bij een dvp, wie het nog altijd werk is, je aan haar grenzen te houden.
Wat jij doet is gewoon ronduit onbeschoft, en je denkt dat je alles mag omdat je betaalt. Ik vind dat een walgelijke instelling.
wedden dat ik langer dan een uur kan blijven doorstoten zonder klaar te komen?want als je tegelijkertijd al je spieren aanspant is het gauw gedaan met de pret. Daarom doe ik altijd doggy als laatste standje, mits het niet eerder gedaan is
Waar hebben we het hier over? Er is hier sprake van dienstverlening, tegen een fors tarief. De klant verlangt en betaalt en de DVP biedt. Bij professionele dienstverlening hoor je van tevoren een beschrijving te krijgen van die dienstverlening en de voorwaarden en kun je als klant jouw eisen ook bespreken. Van alle DVP's op dit forum doet @Belle dat in mijn ogen het meest professioneel. @JokePrive ook. Zij hebben heel duidelijk hun algemene voorwaarden of kleine lettertjes of hoe je het noemen wilt, op haar site staan. Wat mag ik bij een date van haar verwachten en wat niet? Ideaal! Bij een date met Belle weten klant en DVP zo precies waar ze aan toe zijn: wat mogelijk is en wat niet mogelijk is. In mijn ogen zouden daarom alle DVP's aan Belle het voorbeeld mogen nemen. Dan heb je dit soort discussies ook nooit meer. Doet een DVP dat niet en wordt van tevoren niet alles duidelijk besproken, dan is het aan het gezond oordeel van cliënt en DVP om tijdens het spel zaken te communiceren of te kijken hoe het natuurlijk verloopt. Jullie kunnen van me vinden wat jullie willen, ik vind het allemaal best, maar ik weet dat ik vrouwen en de DVP met respect behandel. Ik ga niet onbeschoft allerlei grenzen over of dingen doordrukken.Nou, dat ga ik allemaal niet lezen, hoor, als je al begint met "dominee". Blijkbaar vind jij het prekerig om je aan basale fatsoensnormen te houden. Dat kan, die smeerlappen heb je er helaas tussen zitten, die denken dat met geld alles te koop is. Intussen zijn een boel mensen het hier met mij eens, inclusief een dvp, maar niemand met jou. Ik zou zeggen dat je daar eens op zou moeten reflecteren, maar ik weet ook dat iemand met zo'n instelling dat niet doet. Daaag!
Nooit geweten. Nu is doggy niet mijn favo standje. Cowgirl, maar nog liever reverse cowgirl. Missionaris ook top, maar dan moet er flink getongd worden. En anders is een flinke pijpbeurt tot het einde ook een optie. Toch een keer naar Joke toe...Ja dat is het standje om condooms te laten verdwijnen of stiekem te slopen.
Ik vraag voor aanvang gewoon of er misschien dingetjes zijn die ze echt niet wil doen en die doe ik dan ook nietWaar hebben we het hier over? Er is hier sprake van dienstverlening, tegen een fors tarief. De klant verlangt en betaalt en de DVP biedt. Bij professionele dienstverlening hoor je van tevoren een beschrijving te krijgen van die dienstverlening en de voorwaarden en kun je als klant jouw eisen ook bespreken. Van alle DVP's op dit forum doet @Belle dat in mijn ogen het meest professioneel. Zij heeft heel duidelijk haar algemene voorwaarden of kleine lettertjes of hoe je het noemen wilt, op haar site staan. Wat mag ik bij een date van haar verwachten en wat niet? Ideaal! Bij een date met Belle weten klant en DVP zo precies waar ze aan toe zijn: wat mogelijk is en wat niet mogelijk is. In mijn ogen zouden daarom alle DVP's aan Belle het voorbeeld mogen nemen. Dan heb je dit soort discussies ook nooit meer. Doet een DVP dat niet en wordt van tevoren niet alles duidelijk besproken, dan is het aan het gezond oordeel van cliënt en DVP om tijdens het spel zaken te communiceren of te kijken hoe het natuurlijk verloopt. Jullie kunnen van me vinden wat jullie willen, ik vind het allemaal best, maar ik weet dat ik vrouwen en de DVP met respect behandel. Ik ga niet onbeschoft allerlei grenzen over of dingen doordrukken.
Mensen met kritiek over mij: waren zij er telkens bij dat ik met een DVP een date had dat zij zo kritiek op mij denken te hebben?
Ik heb zelfreflectie. Er is in mijn hele wandelcarrière één dingetje waarvan ik achteraf zeg: dat had ik niet zo moeten doen en dat was afgelopen donderdag en dat staat in de recensie die ik vandaag heb geplaatst. Ik kreeg toen een afkeurende reactie en hield daar dan ook meteen mee op.
Ik neem het @Deug-genietje dan ook heel erg kwalijk mij zo zwart te maken. En dat kinderachtige gelul van "met mij is iedereen het lekker eens, ook een DVP en met jou niet, nèè, nèè." Hij verdient zeker een plakplaatje in zijn schrift van de juf.
En dit is voor mij the final.
Bedoel je dat je die weddenschap bij Joke uit wil proberen? Ik ben dan benieuwd naar het resultaat..wedden dat ik langer dan een uur kan blijven doorstoten zonder klaar te komen?
Al is het wel geiler met knieen tegen elkaar en buikje tegen het matras duwen.... dames die dat weigeren blijft bij één bezoekje (en gelukkig nog maar één keer tegen gekomen)Te gek voor woorden dit. Toch vragen en doggy met de benen wijd en niet de knieën tegen elkaar aan.
Dan denk ik dat jij de dames welke je bezoekt nog een beetje moet bijscholen hoor.Ik vind het maar een onpersoonlijk standje. Je ziet alleen maar een rug, geen oogcontact, geen goed zicht op de tieten. Geen meerwaarde voor mij