King Potato
Meubelstuk
Had het wel door hoorBlijkbaar kwam mijn grapje de grens niet over. Ja, dat snap ik wel hoor. Niet zo serieus kerel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHad het wel door hoorBlijkbaar kwam mijn grapje de grens niet over. Ja, dat snap ik wel hoor. Niet zo serieus kerel.
Of steekt ze één per ongeluk in je kont die dingen zijn levensgevaarlijk.Naaldhakken moeten uit. Voor je het weet steekt ze er een oog mee uit.
Dat vind ik dan weer vulgair om de een of andere redenOf... zo'n open slipje... Super geil!
Bekijk bijlage 148029
Misschien eens een keertje iets anders proberen... dan vluggertjes!Voor mij staat kleding aanhouden hoog in mijn wandel ergernissen top 10. Ik had al vrij snel door dat het bij het spel pezen hoort. Ik vraag het ook altijd specifiek zolang ik nog buiten sta of echt alle kleding uitgaat. Door een zogenaamde taalbarrière weten sommige dames er toch weer onderuit te komen en blijven behaatjes dan weer aan, in het gunstigste geval wel met de tietjes eruit.
Maar het meest vervelende was toch dat ik zelf mijn broek moest aanhouden, althans op mijn knieën. Voor 10 euro extra mocht ik mijn broek uittrekken, je reinste chantage natuurlijk. Ik ben er niet op ingegaan.
Je kan het ook zelf uitdoen!Ik heb het liefste alles uit. Lekker zoveel mogelijk huid-huid contact.
Nu ben ik al geen fan van laarzen en kousen dus ja, alles uit.
Zit wel wat in...Je kan het ook zelf uitdoen!
Niks leuker dan een sexy vrouw -langzaam- uitkleden!
Ik vergeet er bij te vermelden dat het over het bezoeken van raam prostituees gaat.Misschien eens een keertje iets anders proberen... dan vluggertjes!
je zou versteld staan...
Ja! Met kousen moet je voorzichtig zijn! Maar... heb ik al wel genoeg ervaring mee! Haha!Zit wel wat in...
Maar kousen willen de dames toch vaak zelf uitdoen, bang voor een ladder ofzo.
Dat lijkt op een bezoek aan de huisarts.Ik vergeet er bij te vermelden dat het over het bezoeken van raam prostituees gaat.
Bij de ondeugende Thaise massage, blijft soms de slip aan, meestal ging die dan op verzoek wel uit. Soms met een niet aanraak garantie.
Ik vind het wel geil als een dame haar (liefst rode) naalhakken aanhoud.Of steekt ze één per ongeluk in je kont die dingen zijn levensgevaarlijk.
Ik heb ook een keer tijdens de seks naaldhakken tegen mij scheenbeen gehad deed ook pijn en levensgevaarlijk om ze in bed aan te houden mogen van mij ook uit tijdens de seks.Ik vind het wel geil als een dame haar (liefst rode) naalhakken aanhoud.
Maar weet uit ervaring ook dat het gevaarlijk kan zijn. Ben een keer thuis gekomen met een kras op mijn buik opgelopen toen de dame in kwestie na de daad wegdraaide. Deze ervaring heb ik al eens eerder bij een ander onderwerp gedeeld.
Tall
Dat lijkt op een bezoek aan de huisarts.
"Je mag je ondergoed aanhouden."
In jouw geval bij je laatste bezoek aan de HA moest het inderdaad allemaal uit.Dat kan niet altijd...soms moet het toch echt uit.
Ja!Ik vind omgekeerd enkel een bh en string aan die ook meteen snel uitgedaan worden soms ook spijtig ik hou wel van een opwindende striptease met veel teasen en een lekker trage reveal laagje per laagje
Als een dame de kleren aanhoudt, trek ik die gewoon van haar lijf. Op de Amsterdamse wallen kom ik niet want daar word je belazerd waar je bij staat
Ja!Krijg je niet de rekening daarna?
Hij krijgt:Krijg je niet de rekening daarna?
Of... net waanzinnig geile sex! Hangt er maar vanaf met wie en wanneer!Hij krijgt:
- een klap in zijn gezicht
- de rekening
- geen seks
Heb dame gekend die het zeer leuk vond dat ik haar slip kapot sleurde , eerst was spelen tussen de slip met vingertjes of piemel en dan de boel kapot makenHij krijgt:
- een klap in zijn gezicht
- de rekening
- geen seks
Ik ken geen vrouwen die het op prijs stellen dat je hun kleding of lingerie ruw van hun lijf trekt, of kapot trekt. Heb ik zelf trouwens ook geen behoefte aan, gewoon lekker rustig uitkleden is veel leuker.