Dames die met kleintjes om kunnen gaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke dame heeft het geduld om te neuken met mannen die klein geschapen zijn? Iemand die echt de tijd neemt en het geen probleem mee heeft. Ben namelijk niet zo groot geschapen (9cm).
Het ligt er ook aan wat je type is. Ik ben bijv voller en dan zal het lastiger gaan dan met iemand die slank is (al ben ik gelukkig heel lenig).

Misschien even erbij vermelden wat je type is? Dat is wat makkelijker met aanraden. En de regio 🤗

De kans dat je het condoom verliest tijdens neuken is natuurlijk wel een dingetje........
Hmmm niet perse. Als hij niet te dun is dan blijft hij vaak redelijk goed zitten. 9cm is normaal gesproken lang genoeg.
 
Het ligt er ook aan wat je type is. Ik ben bijv voller en dan zal het lastiger gaan dan met iemand die slank is (al ben ik gelukkig heel lenig).

Misschien even erbij vermelden wat je type is? Dat is wat makkelijker met aanraden. En de regio 🤗


Hmmm niet perse. Als hij niet te dun is dan blijft hij vaak redelijk goed zitten. 9cm is normaal gesproken lang genoeg.
Ben zelf ook niet de dunste. Echt penetreren is wel vaak wat lastiger, hij floept er vaak uit. Welke standjes adviseer jij? Heb je veel ervaring met mannen die klein geschapen zijn?
 
Ben zelf ook niet de dunste. Echt penetreren is wel vaak wat lastiger, hij floept er vaak uit. Welke standjes adviseer jij? Heb je veel ervaring met mannen die klein geschapen zijn?
Stuur je even een berichtje. Zo houden we het topic een beetje schoon!

Echter zou je nog wel even de 2 dingen kunnen vermelden waar ik om vroeg? Type dame en regio 🤗
 
Welke standjes adviseer jij?

Doggy is op zich het beste, maar dan moet je wel een vrouw treffen die een klein kontje heeft. Anders blijft hij eruit schieten.

Niet bedoeld om iemand te beledigen, maar een grote kont en een dikke buik gaan helaas niet samen.

Dame on top gaat 't waarschijnlijk ook niet worden.
 
Doggy is op zich het beste, maar dan moet je wel een vrouw treffen die een klein kontje heeft. Anders blijft hij eruit schieten.

Niet bedoeld om iemand te beledigen, maar een grote kont en een dikke buik gaan helaas niet samen.

Dame on top gaat 't waarschijnlijk ook niet worden.
Wil u dan zeggen dat er met dames BBW , geen penetratie mogelijk is 🧐 ? Ze hebben allemaal toch geen lange sabel ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan