Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoeft niet de ad staat gewoon op sexjobs.
De ad van Sky staat af en toe online op sexjobs idd, maar betekent dat ook gelijk dat ze wil dat haar vorige naam ook bekend wordt?
Oh dat wist ik niet. Zal de moderators even vragen dit weg te halen. Ik weet dit omdat dat namelijk ergens anders in dit forum genoemd wordt.
Ach gut. Meneer de betrokkene. Zie mijn bericht boven even voordat je met het vingertje gaat wijzen.
Yo, het wordt ergens anders ook gezegd terwijl ze dat zelf niet wil... laat ik het hier dan ook maar gewoon zeggen zodat het nog bekender wordt. :rolleyes:
 
De ad van Sky staat af en toe online op sexjobs idd, maar betekent dat ook gelijk dat ze wil dat haar vorige naam ook bekend wordt?


Yo, het wordt ergens anders ook gezegd terwijl ze dat zelf niet wil... laat ik het hier dan ook maar gewoon zeggen zodat het nog bekender wordt. :rolleyes:
Ik wist niet dat ze dat niet wilde geef ik slechts aan. Daarnaast is het al een keer gezegd.
 
Heren ipv een discussie voeren of er iemand wel of niet benoemd mag worden en ondertussen adverteerd de dame gewoon is zonde van jullie moeite.

Graag jullie moeite verspillen door dames aan te geven die minimaal net zo goed of beter zijn dan de welbekende dames die gestopt zijn.

Wanhopig op zoek naar een dame waarbij ik diep in haar keeltje mag stoten.

Dank u!
 
Heren ipv een discussie voeren of er iemand wel of niet benoemd mag worden en ondertussen adverteerd de dame gewoon is zonde van jullie moeite.

Graag jullie moeite verspillen door dames aan te geven die minimaal net zo goed of beter zijn dan de welbekende dames die gestopt zijn.

Wanhopig op zoek naar een dame waarbij ik diep in haar keeltje mag stoten.

Dank u!
Hai, ik ben fan van Samantha. Net contact met haar gehad en ze is tot de kerst beschikbaar.
Ik laat haar volgende week weer eens langskomen om haar bekkie te neuken.

 
Terug
Bovenaan Onderaan