Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die Amy & Eva heb ik ook op de radar. Momenteel hebben ze vakantiestop.
Wist trouwens niet dat ze voorheen op het bekende (voor mij overigens alleen van horen zeggen) adres in Rijswijk werkten, maar dat belooft wel wat. Alleen is de advertentie zelf meestal in 1e persoon enkelvoud en ook maar 1 dame op de foto. Maar ik hou "ze" in de gaten als de advertentie weer online is.
Amy en Eva hebben nooit op de S.W.Ch. laan gewerkt. Hebben altijd in een kantoorpand vlakbij de Megastores ontvangen.

Ze is vertrokken uit het app in Rijswijk, veel gezeik heb ik me laten vertellen en dames onderling gaat ook niet helemaal gesmeerd. Dani zit nu regio breda en jessy elders. Man met de blauwe pet is ook op de koffie geweest.
Nou nou, dat heeft lang geduurd dat de Hermandad op bezoek is geweest daar. Desbetreffend appartement wordt al jaar en dag gebruikt door diverse dames. Jaren geleden al door Mirthe (nu in Salon261).

Deepthroat, veel spuug, keelneuken, kontlikken, er om smeken etc. Kortom, hoera. €250/uur meer dan waard. Tieten waren wat slapjes maar dat maakte mij niet uit…😅
Ik zag dat deze dame weer adverteert, staat hoog op mijn lijstje ondanks de stevige prijs. Ze ziet er veel beter uit dan Katy.

Hoi collega's, iemand een tip voor België? Privé of ramen, maakt niet uit.
Ik kan je Anita aanbevelen:

Deepthroat, veel spuug, keelneuken, kontlikken, er om smeken etc. Kortom, hoera. €250/uur meer dan waard. Tieten waren wat slapjes maar dat maakte mij niet uit…😅
Kijk ik scheef of zijn er helemaal geen reviews over haar nog?

Terug
Bovenaan Onderaan