Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gezien Sara On topic is hier even een bijdrage. Zoals sommigen hier vorige zomer een facefuck date gehad, afspraak ging per mail daarna verdwenen van de radar. Ik kreeg een paar maanden geleden via via haar nummer en uiteindelijk weten af te spreken. Ze gaf aan geen korte dates meer te doen en graag ook focust op de andere Holes naast haar keel. Dus maar voor All-in gegaan en geen spijt van gehad
Wat kan die meid toch enthousiast en ijverig slobberen en altijd met pretoogjes. Extreem nat en extreem diep. Het is een unieke combi van looks, skills en brains. Anaal kan ze ook goed hebben bleek. Het is even droevig geweest in keelneukland de laatste tijden, dit begint er weer op te lijken.

Over welke Sara gaat het hier ???

Jazeker, ben er paar keer geweest. Er staan een aantal recensies over haar. Ik zou zeggen lees die ff, dan weet je meer. Op Kinky stond ze eerst ook met foto s en video

Ze pijpt wel diep, maar eigenlijk niet eens echt lekker. Die '38 jaar' zit er zo'n 15 naast en overall geen topervaring. Ook weer niet slecht hoor, maar de adv belooft wel veel te veel.

Strike
Ze zei tegen mij ook dat ze 38 was maar daar geloof ik niks van. Ik denk een combinatie van roken ( ze rookt als een schoorsteen) en " andere" middelen niet heeft geholpen aan haar uiterlijk. Maar ze kan tot de wortel pijpen , maar is erg chaotisch. Op xhamster als je
Jazeker, ben er paar keer geweest. Er staan een aantal recensies over haar. Ik zou zeggen lees die ff, dan weet je meer. Op Kinky stond ze eerst ook met foto s en video

Ze pijpt wel diep, maar eigenlijk niet eens echt lekker. Die '38 jaar' zit er zo'n 15 naast en overall geen topervaring. Ook weer niet slecht hoor, maar de adv belooft wel veel te veel.

Strike
Ze is zeker geen 38, ik denk de combinatie van roken ( rookt als een schoorsteen) en " andere" middelen haar uiterlijk niet heeft geholpen maar ze kan hem tot de wortel nemen. Voor onze date vertelde ze mij dat ze nog steeds geen pik had gevonden die ze niet helemaal kon deepthroaten. Als je heel diep in de keel wil zitten en vind het niet erg om in een puin te zitten en met een chaot om te gaan zou je haar kunnen bezoeken. Op xhamster Dutch Sabrina intikken ;)

Belofte maakt schuld.

De date met Sanne was… onbetaalbaar lekker.
Echt alles passeert bij haar de revue. Wil je ook alles dan zul je twee uur moeten boeken.

Haar DT is echt ongekend. Voor het eerst echt zooo diep, en zoals Mark S. schreef, knetternat. En echt tot aan de wortel. En dat is bij mij wel een redelijk groot stuk.
Haar gezicht en mond, het druipt allemaal van het speeksel. Keelneuken to the max.
Gezicht over de rand van de bank en dan de grens opzoeken. Die er niet blijkt te zijn.
Ze geniet er intens van, deze slanke, ranke en stijlvolle verschijning.
Ze komt zelf ook, en hoe.
Deze dame is één grote aanrader.

Alleen doet ze dit echt zeer sporadisch, dus haar nu mailen en dan denken dat je deze week nog bij haar in bed ligt, no way.
Diegene die het wel lukt om een afspraak te maken, heel veel plezier.
Categorie Sara, maar als ik heel eerlijk ben… dan nog net iets beter. 👌
Kan het dubbel dik bevestigen wat flodg hier heeft beschreven. Kwaliteit is duur maar zij was elke cent het waard. Het is een studente die dit inderdaad doet wanneer ze er zin in heeft maar als ze dat eenmaal is vervagen de grenzen tijdens de date en is het dezelfde euforie als een kind die voor het eerst naar Disneyland gaat.

Deze onwijs knappe en stijlvolle meid is an one of a kind, wauw.

Terug
Bovenaan Onderaan