Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan is misschien de foto met de rode nagels van de dame zelf.
Nee zelfs die foto is nep.Dan is misschien de foto met de rode nagels van de dame zelf.
Vermoedelijk ook sfeer impressie.
En dit keer zelfs geen naam van de dame. Gaat hard achteruit met onze Rijswijkse planner.Rijswijk altijd fake foto's.
Mannen, dat is Naomi. Ontvangt al een poos op dit adres.Deze heb ik nog nooit gezien op de bekende lokatie
100% eens HR. Geef elke dame een vaste fake naam. Maak van elke dame ECHTE uitdagende foto's, mag uiteraard zonder gezichtsherkenning. Maar de wandelaar weet dan waar hij of zij aan toe is. Dus Planner, luister nou gewoon even goed en vergal je adres niet want er zijn al toppers gillend bij je weggelopen.Ja inderdaad, jammer want ik wil er nog steeds een keertje naartoe.
Maar je hebt gewoon geen enkel idee wie je gaat aantreffen.
Tig namen, foto's ter illustratie...
Vorige week had ik een andere Rijswijkse advertentie in het vizier, maar daar stond ook niet eens een naam bij, dan weet je toch totaal niet wie je gaat aantreffen.
De aangeboden diensten zijn interessant, maar niet met iedere willekeurige dame.
Ik ga de gok niet nemen.
Ahhhh dan is het waardeloos.Jaa exact! Je was me al voor met op de hoogte stellen, want haar nummer en van Naomi zijn hetzelfde. Ook de profielen op whatsapp…
Dan was wie ik dacht dat Naomi was (altijd ma en vr actief) dus niet Naomi? Dat heeft andere advertentie (offline nu) en ander tel nr (06–....3891).Mannen, dat is Naomi. Ontvangt al een poos op dit adres.
Kijk, en dit is nou wat ik bedoel met m'n vorige post. Alleen maar onduidelijkheden en gedoe. Niemand weet meer wie nou wie is. Dus ook geen heldere reviews, geen namen van de dames etc. Lekker bezig Planner, je maakt er voor iedereen een pestbende van.Dan was wie ik dacht dat Naomi was (altijd ma en vr actief) dus niet Naomi? Dat heeft andere advertentie (offline nu) en ander tel nr (06–....3891).
Wie is dat dan?
Fantaseer nog weleens naar de dagen van Kyra, Michelle etc. Dat was de hoogtepunt in Rijswijk.Kijk, en dit is nou wat ik bedoel met m'n vorige post. Alleen maar onduidelijkheden en gedoe. Niemand weet meer wie nou wie is. Dus ook geen heldere reviews, geen namen van de dames etc. Lekker bezig Planner, je maakt er voor iedereen een pestbende van.
En, @beffer007, heb je dan al geprobeerd om haar een sms-berichtje te sturen ?
probeer het eens in club dynamite in nieuwegein , kaya is er wel voor in denk ikAls een echte liefhebber van keelneuken en deepthroats zou ik het waarderen als wij hier alle ervaringen kunnen delen.
We willen het graag zeker wetenprobeer het eens in club dynamite in nieuwegein , kaya is er wel voor in denk ik
dan moet je erheen gaanWe willen het graag zeker weten
bij mij deed ze pijpen zonder en klaarkomen in mond , niet slikken , wat boeit dat?Dat is het nu juist, straks ben ik voor niks geweest.
Wellicht iemand die al geweest is kan misschien vertellen of ze DT doet.