Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJij bent 23 minuten geleden lid geworden en 't is uw eerste post. Waarop baseer jij dat tarief?Een mooie prijs voor Belle is 150€ per uur.
Maar men betaalt ongetwijfeld meer.
150e tot200e per uur. Zelfde als de rest?Soooo.... wat is mijn marktwaarde volgens jullie mannen? Benieuwd.
Zeer interessante post mss toch eens bekijken om eens een afspraakje met jou te boekenMarktwaarde? Hoe bepaal je dat?
Wat de gek ervoor wilt uitgeven of wat de meerderheid ervoor wilt uitgeven?
Mijn tarieven zijn 'gemiddeld', een goedkope hoer wil ik absoluut niet zijn, maar ook geen 'High Class' dame. Daarvoor ben ik gewoon te laat gestart, het plaatje moet kloppen als je 300-400/u als tarief hanteert en ik ben niet meer een jong, fris blaadje. Daartegenover beschik ik wel over een IQ die allesbehalve 'average' te noemen is, geen eigen verdienste hoor; ik ben zo geboren. En zie waar ik nu sta, ik heb er geen voordeel uit kunnen halen.
Toch hoor ik regelmatig van klanten dat ik niet genoeg vraag voor mijn diensten (ja, echt!). Daar doe ik liever niet aan mee, ik vis liever in een grotere vijver!
Waarom? Omdat ik graag een 'overschot' aan kandidaten heb waaruit ik kan kiezen. Zo kan ik ervoor zorgen dat het niet saai wordt maar ook niet te lastig op gebied van lichamelijk belasting. Alterneren dus in mijn agenda, na een rustige klant heb ik graag wat meer actie en op die manier lukt het wel en blijft het voor iedereen leuk.
Je slaat een heel goed punt aan @Rimon!Hebben jullie niet als je een advertentie van een dame op kinky bekijkt en denkt deze dame is het geld niet waard? Sommige dames zitten op een leeftijd waarvan je denkt zo knap ben je niet meer mag het wat goedkoper. Andere dames hebben weer hun uiterlijk niet mee maar durven wel de hoofdprijs te vragen. Dan denk ik bij mezelf koop een bril ofzo je bent het geld wat je vraagt niet waard, ken je marktwaarde.
Wat is 'mooi' dan? Is zo verschillend.Een prijs wordt bepaald door je leeftijd uiterlijk in combinatie met service. Heb je beide een mooi uiterlijk met een goede service dan zit je meestal goed.
Er is een groot continuüm in 'zonder overgewicht'. En wat is symmetrie. En niet iedereen valt daarop. IntegendeelEen vrouw zonder overgewicht en die een mooi symmetrische gezicht heeft.
Een op het eerste gezicht minder mooie dame kan als je er wat langer mee omgaat zeer aantrekkelijk worden door houding of karakterWat is 'mooi' dan? Is zo verschillend.
Ik heb een prachtige tafel en mijn eten smaakt me er net zo goed van als wanneer ik met een bord op schoot tv zit te kijken hoor... hoezo zou je van een mooie tafel niet kunnen eten?
Er is een groot continuüm in 'zonder overgewicht'. En wat is symmetrie. En niet iedereen valt daarop. Integendeel
Net zoals jij een bepaalde prijs wil betalen aan een bepaald soort 'mooie' dames, doen andere mannen dat ook bij dames die (in jouw ogen) minder knap zijn, toch?Nee niet iedereen maar de meeste mannen wel.
Ik heb een prachtige tafel en mijn eten smaakt me er net zo goed van als wanneer ik met een bord op schoot tv zit te kijken hoor
Denk ff na aub.... hoezo zou je van een mooie tafel niet kunnen eten?
Er is wel degelijk een soort van beeld van wat een knappe vrouw (of man) is.Wat is 'mooi' dan? Is zo verschillend.
Dacht je nou echt dat mannen opzoek zijn naar een vrouw met een hangbuik en een heksengezicht. Als jij er zo uitzag zou geen hond je willen bezoeken denk ik.Net zoals jij een bepaalde prijs wil betalen aan een bepaald soort 'mooie' dames, doen andere mannen dat ook bij dames die (in jouw ogen) minder knap zijn, toch?
Nevermind
Jawel, ik leerde het als "van een mooi bord kan je niet eten".Heren! Van een mooie tafel alleen kun je niet eten. Snappen jullie dat?
Omg! Een tafel met eten ja! Daar kan men idd. Van eten. Een mooie tafel alleen niet... Dat bedoel ikOnzin ik heb een prachtige op maat gemaakte eettafel. En daar eet ik prima en met veel plezier van.
ik kan best een uurtje actief zijn gevolgd door een uurtje rustig . goed voor je ?Marktwaarde? Hoe bepaal je dat?
Wat de gek ervoor wilt uitgeven of wat de meerderheid ervoor wilt uitgeven?
Mijn tarieven zijn 'gemiddeld', een goedkope hoer wil ik absoluut niet zijn, maar ook geen 'High Class' dame. Daarvoor ben ik gewoon te laat gestart, het plaatje moet kloppen als je 300-400/u als tarief hanteert en ik ben niet meer een jong, fris blaadje. Daartegenover beschik ik wel over een IQ die allesbehalve 'average' te noemen is, geen eigen verdienste hoor; ik ben zo geboren. En zie waar ik nu sta, ik heb er geen voordeel uit kunnen halen.
Toch hoor ik regelmatig van klanten dat ik niet genoeg vraag voor mijn diensten (ja, echt!). Daar doe ik liever niet aan mee, ik vis liever in een grotere vijver!
Waarom? Omdat ik graag een 'overschot' aan kandidaten heb waaruit ik kan kiezen. Zo kan ik ervoor zorgen dat het niet saai wordt maar ook niet te lastig op gebied van lichamelijk belasting. Alterneren dus in mijn agenda, na een rustige klant heb ik graag wat meer actie en op die manier lukt het wel en blijft het voor iedereen leuk.
Dus ik moet mijn mooie tafel lelijk gaan maken om er van te eten?Omg! Een tafel met eten ja! Daar kan men idd. Van eten. Een mooie tafel alleen niet... Dat bedoel ik
toch wel , de lange rij wachtende die ze niet weg gewerkt krijgt.Ik heb je Insta even bekeken.. en jij hoeft je nergens zorgen over te maken zie ik..
Doe nou niet net alsof je het niet snapt.Dus ik moet mijn mooie tafel lelijk gaan maken om er van te eten?