Hier ben ik het dan wel weer mee eens wat
@Knipoog zegt.
Je bouwt iets op en dan ontstaat er en passant wellicht iets van echtheid naast het script.
Maar ik kan het ook gewoon ok vinden als ik die dertiende in een dozijn ben en als het script goed is. Daar ga je met 'erg goed neuken' echt geen verandering in brengen.
Het is wel heel erg iets van veel mannen van deze site om te denken dat hun sexuele prestaties uitzonderlijk zijn.
Een klik is een combi van factoren. Je vriendelijkheid, de manier waarop je je tussen de lakens gedraagt, misschien ook wel een beetje je looks, maar zoiets bereik je gaandeweg.
Al die 'ik zou eigenlijk jou moeten betalen want je kunt zo goed dit of dat' is vaak gewoon dvp marketing die de mannen als zoete koek slikken.
Ik denk wel dat sommige dvp's persoonlijker zijn in hun benadering dan anderen en of een dame single is of een vriend heeft, zelfstandig werkt of via een boeker, veel of weinig klanten per week heeft speelt allemaal mee, maar uiteindelijk is het pay sex.
Zeker de mannen die er hier over schrijven en die een voorkeur voor een gfe hebben, zijn bovengemiddeld geneigd er meer in te lezen.
Ik steek gelijk de hand in eigen boezem. Waarom wil ik anders niet dat er hier iets over mijn eigen #1 geschreven wordt, terwijl ik over andere dames wel schrijf en graag iets wil lezen....juist ja!
Het boeiendste van iedere afspraak is het moment waarop je afscheid neemt. Dan is bij de potentieel verliefde klant die denkt dat hij een streepje voor heeft de hunkering het grootst, terwijl veel dames dan juist na 1, 2 of meer intieme uurtjes weer enige afstand proberen te creeren.
Dat is een een zeer fascinerend psychologisch spel.
Je hebt net alles met elkaar gedeeld en wilt als man eigenlijk helemaal niet weg gaan, voor je gevoel ben je meer dan gewoon de zoveelste klant, die kortstondige betaling vergeet je voor het gemak even, jij bent heel hoffelijk/geil/noem maar op geweest en zij heeft dat ook enorm bevestigt en nu moet je in je eentje weer de straat op.
Maar zij heeft alles gegeven en de rol gespeeld, deels eerlijk, deels script, soms meer eerlijk en soms meer fake, maar wil je, zelfs bij een goede klik, ook niet te veel ideeen geven dus creeert ze wat koelheid. Althans, zo oogt het voor mij.
Ik heb dit vaak gezien, snap het helemaal, maar blijf het een onplezierig moment vinden.
Daarom vind ik de eerste 10 minuten of het moment dat er wat oprechte verdieping lijkt te zijn, naast de sex altijd prettig en de laatste 10 minuten nooit.
Bij dvp's met wie ik een soort van klik heb althans.
Daarom vind ik het soms juist fijn om nr 13 in een dozijn te zijn en maar een half uurtje langs te gaan bij iemand die me wel aanspreekt maar waar ik geen klik mee heb.
Intieme gfe dates kunnen ook erg ok zijn, maar zijn soms vermoeiender qua na-evaluatie.
Hoewel ik ook wel weer denk dat klant en dvp elkaar soms meer humanitair (onder)steunen dan ze zelf voor mogelijk houden.
Uiteindelijk is het maar een eenzame planeet soms.