Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat klopt zij adverteert op meerdere sites.Dat moet deze Ria zijn: Ria - Bussum: Ondeugende rijpe vrouw ontvangt bij haar prive
Dat is niet waar kom bij deze vrouw al jaren ze doet goed haar best en discreetRia uit Bussum is een grote lelijke trol die zo min mogelijk doet en je zsm de deur uit werkt.
Wat dat betreft kun je beter langs Angelina in Hoorn of LauraBB in Houten.
Is er ook een link naar Ria?
Of adverteert zij niet?
@Lekkertje @Lekertje + nog andere namen ?Ben gisteren weer bij hasr geweest en het was me prima ontvangen heb goed date gehad van 2 uur met haar ze ontvangende in sexy kleding en me knuffelen op de bank samen in bed goed klaar gekomen en heerlijke massage gehad en samen biertje gedronken en daarna nog even gepraat over wat er afspeel in de wereld ben tevreden naar huis gegaan kom snel weer bij haar fijne lieve vrouw komt uit amsterdam veel humor heeft die vrouw en ze let niet op de tijd
Is there also a link to Ria?
Or does she not advertise?
Café rozenhofke of de Rio daar komen wel wat oudere damesNiemand aanraders in dit topic in België??
Zet je caps lock eens uit alsjeblieft!MAAR DEZE JANE EN RIA LOPEN WEL EEN TIJDJE MEE DUS ZE HEBBEN WEL EEN KLAANTE KRING OPGEBOUWT
DUS ZE DOEN HET NOG GOED DENK IK MET HUN LEEFTIJF EN ERVARING
Was ist das?Zet je caps lock eens uit alsjeblieft!
Dat je het schrijven met HOOFDLETTERS vast zet.Was ist das?
ACH SOOOODat je het schrijven met HOOFDLETTERS vast zet.
Ria ben jij het?Ben gisteren weer bij hasr geweest en het was me prima ontvangen heb goed date gehad van 2 uur met haar ze ontvangende in sexy kleding en me knuffelen op de bank samen in bed goed klaar gekomen en heerlijke massage gehad en samen biertje gedronken en daarna nog even gepraat over wat er afspeel in de wereld ben tevreden naar huis gegaan kom snel weer bij haar fijne lieve vrouw komt uit amsterdam veel humor heeft die vrouw en ze let niet op de tijd
@Lekkertje @Lekertje + nog andere namen ?
De zoveelste wij van wc-eend post van een nieuw forum lid die alleen een zeer positieve review achterlaat van de oude dino's Ria+Jane.@Kapitein81 , dat is precies wat ik bedoelde ... misschien zijn dit ook wel Ria-tjes ....
Bij deze Tepellover: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bussum/584791-riaIs er ook een link naar Ria?
Of adverteert zij niet?