Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is de sugardaddy website? Ik vind de meeste van dat soort sites naar bedrog ruiken, ik weet niet of ik aan dat soort praktijke mee wil werken. Als mensen er ervaring mee hebben hoor ik het graag.Op de Sugardaddy website proberen?
Het zal overal een kwestie blijven of de aangegeven leeftijd wel klopt. Maar dat is onafhankelijk van de site. Of moeten de meisjes bij inschrijven een id overleggen?
Thanks! Maar is het ook wat? Het lijkt me zoiets waarvan de overgrote meerderheid fake is.Denk dat deze site https://www.suikerarrangement.nl/ bedoeld wordt @facecookie.
Gratis tip van mij. Schrijf je in als Neefje dan is je abonnement goedkoper dan dat je als Oom inschrijft.
Abonnement heb je nodig om te reaageren op meiden. Veel profielen zijn niet dan wel niet volledig ingevuld.
Dus houdt daar wel rekening mee. Zit er ook maar doe er verdomde weinig mee.
Er zitten genoeg leuke/geile meiden/dames opIk heb sinds vandaag een account. Eerste indruk is nog steeds niet zo best. Maar misschien moet ik het wat tijd geven of pak ik het verkeerd aan.
Haha, waarom steeds weer dit open deur cliché herhalen? Alsof mannen dat zelf niet kunnen bedenken.Sowies wil ik je adviseren om te zorgen dat je zekerheid hebt dat de dame minimaal 18 is.
Adverteren zij ook op Kinky of Sexjobs? Zo ja, zou je de linkjes met ons willen delen?Ik heb er nog een paar in de bestanden lijst staan. Nou ja, stuk of 2-3. Zijn studentes dus wat goedkoper maar echter en leuker. En vaak zeker niet minder in bed. Daten ook liever de hele avond. Ik zou een mmv trio ook leuk vinden. Ik val zelf op klein. In Amsterdam.
Er zitten genoeg leuke/geile meiden/dames op
Gedate tussen de 23 en 45 vergoeding tussen de 200 en 350 voor een ochtend/middag
Kan je wel tips geven maar het versieren zal toch een beetje in je moeten zitten
Sommige kunnen zand verkopen in de woestijn andere nog geen glas water
Probeer te versieren met briefjes geld tussen de 200-350Versieren en ook nog 200-350 euro betalen?
Dat is weer eens wat anders als de slingers ophangen en de bloemetjes buiten zettenProbeer te versieren met briefjes geld tussen de 200-350
Ja hoor maak maar een nieuw topic aan. Goed idee!Is het misschien een goed idee om een nieuw topic te starten met Tips, tricks en ervaringen met betrekking tot 'Sugar' sites?
Niet per se. Ligt er misschien ook aan wat je zoekt. Er zijn ook dames boven de 35 bv. Aan de andere hand: de dames van 18 zijn ook vooral op zoek naar geld, dus het is misschien ook wat je bereid bent om in te zetten.Speelt leeftijd een rol
Boven de 50 lastig
Of niet echt
Stuur me maar berichtje hieroverIk heb er nog een paar in de bestanden lijst staan. Nou ja, stuk of 2-3. Zijn studentes dus wat goedkoper maar echter en leuker. En vaak zeker niet minder in bed. Daten ook liever de hele avond. Ik zou een mmv trio ook leuk vinden. Ik val zelf op klein. In Amsterdam.
zou je mij ook een nrtje willen geven? alvast bedanktIk heb er nog een paar in de bestanden lijst staan. Nou ja, stuk of 2-3. Zijn studentes dus wat goedkoper maar echter en leuker. En vaak zeker niet minder in bed. Daten ook liever de hele avond. Ik zou een mmv trio ook leuk vinden. Ik val zelf op klein. In Amsterdam.
Ik ben hier ook wel voor inzou je mij ook een nrtje willen geven? alvast bedankt
Ik hou me ook aanbevolenIk heb er nog een paar in de bestanden lijst staan. Nou ja, stuk of 2-3. Zijn studentes dus wat goedkoper maar echter en leuker. En vaak zeker niet minder in bed. Daten ook liever de hele avond. Ik zou een mmv trio ook leuk vinden. Ik val zelf op klein. In Amsterdam.