Dame wil geen review. Toch doen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik het zo lees, dan is het geen review, tenzij het slecht was. Daar heb ik geen fijn gevoel bij. Dan wordt het vooroordeel over Nederlanders weer bevestigd: Altijd wat ze zeiken en als het goed is, dan hoor je ze niet. ;)

Maar goed, het is niet verplicht recensies te schrijven. Ik zou het aan de andere kant wel kunnen waarderen dat wanneer iemand anders dan een WHEM topic over zo'n dame opent, dat je dan aangeeft dat je er geweest bent en dat je (super) tevreden bent en dat je de details tussen jezelf en de dame houdt.

Ik sluit mij wel aan bij @Sjors Loper. Als men in ieder geval in een WHEM topic maar aangeeft dat het goed of slecht was. Dan heb je daar indirect heel veel andere ook mee.
True
Helaas zijn de meeste reacties als ze al komen van het kaliber:
Doet dame handeling x of reacties in de trant van ik volg

De leesvaardigheid van NL holt keihard achteruit dat blijkt ook op dit forum omdat in de advertentie dames heel duidelijk aangeven wat wel en niet kan.
Zijn daar uitzonderingen op ? Vast en zeker maar dan is dat tussen de dame en de betreffende heer omdat ze bijvoorbeeld een speciale band hebben oid.

Als je wilt weten voor sommige dames wat buiten de boeken mogelijk is dan ga je maar naar die kleuterschool genaamd nzcforum en stel je daar de vraag.
Voldoende marginalen met het iq van een pinda die je vragen beantwoorden, daar ben ik van overtuigd.

Als ik het zo lees, dan is het geen review, tenzij het slecht was. Daar heb ik geen fijn gevoel bij. Dan wordt het vooroordeel over Nederlanders weer bevestigd: Altijd wat ze zeiken en als het goed is, dan hoor je ze niet. ;)

Maar goed, het is niet verplicht recensies te schrijven. Ik zou het aan de andere kant wel kunnen waarderen dat wanneer iemand anders dan een WHEM topic over zo'n dame opent, dat je dan aangeeft dat je er geweest bent en dat je (super) tevreden bent en dat je de details tussen jezelf en de dame houdt.
Maar... dat doen ze dan net niet!
Zoals je zelf al aanhaalde: 'Altijd wat te zeiken'. Maar... de goeie ervaringen die 'delen ze dan toch maar niet... want voor je het weet...'

Soms kom je wel eens ergens en is het heel erg goed. Toch vind je dan geen enkele recensie.
Ik denk dat er veel heren zijn die hun pareltjes voor zichzelf houden; maar dat is een andere discussie waarschijnlijk.
Grappig, alsof dat 'pareltje voor zichzelf houden' zin heeft. De dame heeft echt wel een week vol met andere klanten, hoor. Of je nu wel of geen review schrijft.

Grappig, alsof dat 'pareltje voor zichzelf houden' zin heeft. De dame heeft echt wel een week vol met andere klanten, hoor. Of je nu wel of geen review schrijft.
Ik denk dat je juist beter wel een review kunt schrijven. Als ze het met 1 klant moet verdienen is ze zo weer weg. Als haar zaken goed lopen blijft ze en heb ik er ook langer plezier van

Eens, maar wellicht is de gedachte: dan krijgt ze het misschien nog drukker en kom ik er moeilijker tussen?

Overigens, een review schrijven over je favoriet als ze dat niet wil is een prima methode om helemaal nooit meer langs te mogen komen als ze doorheeft wie 'm geschreven heeft.

Ben nog maar net lid hier. Heb wel al een wandelcarrière van 40 jaar.
Ik vind het aanmaken van een recensie via je gsm een heel gedoe.
Misschien moet ik me er eens in verdiepen 🤔
Volgens mij is dat heel makkelijk.

Een dame waar ik vaak kom heeft onlangs weer een recensie gekregen. Daar werd iets te grafisch beschreven wat er gebeurd was en meteen werd ze weer lastig gevallen met verzoeken waar ze niet aan wilde voldoen. Ook chantage berichten en bedreigingen kwamen haar kant op. Kan me best voorstellen dat,als dat vaker gebeurd, dames niet meer zitten te wachten op recensies.

Laatst bewerkt:
Daar ging het niet over het begon dat deze dame zelf niet wilden dat hij schreef ,er is een andere rede dat ze dat niet wil ,en die hoeft ze niet uit te leggen ,gewoon respect niet schrijven als ze dat niet wil wat ook de rede is

Eens, maar wellicht is de gedachte: dan krijgt ze het misschien nog drukker en kom ik er moeilijker tussen?

Overigens, een review schrijven over je favoriet als ze dat niet wil is een prima methode om helemaal nooit meer langs te mogen komen als ze doorheeft wie 'm geschreven heeft.
Dat kan zo maar zijn dat ze het doorheeft als je er details in bespreekt ,dan ben je je favoriete dame kwijt

Ik zou het aan de andere kant wel kunnen waarderen dat wanneer iemand anders dan een WHEM topic over zo'n dame opent, dat je dan aangeeft dat je er geweest bent en dat je (super) tevreden bent en dat je de details tussen jezelf en de dame houdt.
Het nadeel als je de details weghaalt is dat je niet meer weet wat er allemaal kan tijdens een date veel informatie gaat dan verloren. Verder kun je ook niet meer zien of de recensie naar waarheid is geschreven. Nu kan ik bijna meteen zien of de recensies echt zijn of niet. Als straks alle recensies hetzelfde geschreven gaan worden zul je de echte en neppe recensies niet meer uit elkaar kunnen halen en blijft zo'n bezoek aan een dvp een grote gok.

vraag er nooit naar..
maar als ze er zelf over begint ,dat ze het niet wilt..dan doe ik het niet
Zo sta ik er eigenlijk ook in. Als ik weet dat een dvp het niet wil doe ik het niet.
Soms heb ik ook geen zin om een recensie te schrijven. Het is geen verplichting vind ik.

Ik schrijf meestal zo anoniem mogelijk. Zodat de dame de recensie niet naar mij terug kan leiden. Ook zet ik een ander tijdstip en dag neer voor deze reden. Schrijf nooit op de dag zelf. Maar wat later. Dat kan van 1 dag tot 3 weken later zijn.

Een dame waar ik vaak kom heeft onlangs weer een recensie gekregen. Daar werd iets te grafisch beschreven wat er gebeurd was en meteen werd ze weer lastig gevallen met verzoeken waar ze niet aan wilde voldoen. Ook chantage berichten en bedreigingen kwamen haar kant op. Kan me best voorstellen dat,als dat vaker gebeurd, dames niet meer zitten te wachten op recensies.
Heel begrijpelijk, dat soort recensies zorgt er wellicht ook voor dat ze er gewoon tout court géén willen zien verschijnen.

Terug
Bovenaan Onderaan