Ik ben op zoek naar een dame met grote mooie schaamlippen die een goede befbeurt wel op prijs stelt..regio belgisch Limburg..mag ook Vl Brabant of vooraan Antwerpen zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls haar schaamlipjes even groot en sensueel als haar mooie glimlach is... dan ga ik er na haar vakantie zeker eens binnenwippen.In het SKW kan ik je hiervoor Ina aanraden (Vingerlingstraat 8/2 - dag/nacht maar weldra even op vakantie)
zoekfunctie gebruiken...iemand deze al geprobeerd?
7204099-sunny
Andrea, Antwerpse, maar al héél lang niet meer gezien in het SKW. Toffe madam, altijd nog een klapke achteraf.Hoi,
Ik ben op zoek naar mijn allereerste ervaring met een DVP.
Daarom dus liefst een dame die me wat op mijn gemak stelt (behoorlijk zenuwachtig) en welke ook grotere schaamlippen heeft vermits dit al lang een fantasie is voor mij.
Regio Antwerpen, Vlaams-Brabant of Limburg zou fantastisch zijn.
Alvast bedankt
Ja, en heb er twee gevonden waarvan eentje met goede recentie. De rest is of zonder recentie of in NL met niet werkende links.De zoekfunctie "grote schaamlippen" al geprobeerd?
Hoi,
Ik ben op zoek naar mijn allereerste ervaring met een DVP.
Daarom dus liefst een dame die me wat op mijn gemak stelt (behoorlijk zenuwachtig) en welke ook grotere schaamlippen heeft vermits dit al lang een fantasie is voor mij.
Dan zou ik Clara in Wommelgem zeker kunnen aanbevelen. Heeft grote lippen in mooie toffe meid.
Ik ben zelf ook nog op zoek naar andere dames met grote schaamlippen, mocht je er ook nog andere treffen. Graag een seintje.
Btw Martha te Brasschaat bij privé Nathalie heeft er ook lekkere. Ze is Pools.
Regio Antwerpen, Vlaams-Brabant of Limburg zou fantastisch zijn.
Alvast bedankt
Ik al 3 keer geweest als ze achter het raam zit.Dan kan je eventueel Katherina, de ''queen of sex '' van het skw eens bezoeken.
En het is best dat je eerst een afspraak maakt, want ik heb haar nog nooit achter haar raam gezien.
Hier de link van haar advertentie https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/your-bdsm-pleasures-come-true-in-my-dungeon.html
Heb je er toevallig een recensie van geschreven?Ik al 3 keer geweest als ze achter het raam zit.
Hieronder een vroegere recensie over haar van 2020:Heb je er toevallig een recensie van geschreven?
Ik al 3 keer geweest als ze achter het
Als ze niet achter het raam zit , waar ergens in antwerpen ontvangt ze dan?Dan kan je eventueel Katherina, de ''queen of sex '' van het skw eens bezoeken.
En het is best dat je eerst een afspraak maakt, want ik heb haar nog nooit achter haar raam gezien.
Hier de link van haar advertentie https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/your-bdsm-pleasures-come-true-in-my-dungeon.html
Volgens mij alleen in het SKWA.Als ze niet achter het raam zit , waar ergens in antwerpen ontvangt ze dan?
Zou haar graag deze week eens bezoeken.
Grtz
Ga ik doen bedankt!Volgens mij alleen in het SKWA.
Als ze niet achter het raam zit, is ze meestal bezet.
Staat de deur van haar kamer open, kan je eens gaan kijken aan her raam.
Best is een afspraak maken ( check haar website hiervoor )
Fetish Katherina, BDSM mistress in Anvers
Fetish Katherina - BDSM Mistress - Domination – Fetishism - Nippletorture - Femdom - Anal Play in Antwerpwww.fetishkatherina.be
Heb je een linkje?Patricia in Antwerpen. Ontvangt in een net appartement. Is top! Lekkere meid. Kan goed pijpen z.c. en neukt als een pro. Laat zich heel hard nemen en heeft aardige labia. Voor meerprijs mag je ook klaarkomen in haar mond.
Heb je een linkje?