Nonsens. Ondanks dat de topicstarter het op een wel heel debiele manier vraagt en daarom een bijdehand antwoord verdient, is het wel degelijk zo dat sommige vrouwen 'wijder' zijn dan anderen en dat heeft niks te maken met het gereedschap van de man. Ik wandel nu 12 jaar en heb vele dvp's meegemaakt. De meesten voelden ongeveer hetzelfde, sommigen voelden extra strak en bij slechts een aantal (kan ze op één hand tellen) voelde ik (vrijwel) niks omdat er totaal geen frictie was. Was mijn 'little stick' bij die paar vrouwen opeens tijdelijk gekrompen? Nee, natuurlijk niet! Als we allemaal erkennen dat piemels er zijn in alle verschillende varianten, waarom zijn vrouwen dan zo defensief en aanvallend als het om hun geslachtsdeel gaat?Fisten heeft daar niks mee te maken. Iemand kan ook makkelijk oprekken.
Ik denk dat je indd eerder het probleem bij jezelf moet zoeken en je little "not so thick) stick
Edit: elke dame met een beetje zelfrespect en klasse blokkeert je muil gelijk bij de vraag "Ben je nog wel strak?" Of "Ben je geen groot gapend gat?"
Koop een flashlight of knijp wat harder met je hand, krijg tandjes