Voormalig lid 11453
Stamgast

Gaat mij met name om de kleding, geen hard SM.
Dana in Antwerpen staat al op mijn lijstje

Alvast bedankt!
Rik
//Mod edit, caps removed
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGaat mij voornamelijk om de kleding (en laarzen, etc). Sex is geen must, maar oraal (wederzijds) of een handjob zouden welkome extra's zijn. Intiem hoeft niet per se.Wat zijn je wensen met de dame? Wil je ook seks, of gaat het je echt alleen om de kleding?
Fetish Café in Antwerpen, grote kans op dames in dergelijke outfitWie kan mij helpen met het vinden van (slanke) dames in de Benelux, die een uitgebreide collectie strakke lak, latex, (nep)leer, rubber, wetlook kleding hebben?
Gaat mij met name om de kleding, geen hard SM.
Dana in Antwerpen staat al op mijn lijstje
Alvast bedankt!
Rik
Ziet er goed uit, dank je wel!Misschien is Nina wat voor jou: https://www.miss-nina-nijntje.nl/.
Dank je wel, Ron - ik ga het eens bekijken!Fetish Café in Antwerpen, grote kans op dames in dergelijke outfit
Asha Geleenstraat Den HaagVast al eens langs gekomen maar toch:
Ik ben op zoek naar een rijpe dame 45+ die kan ontvangen en gekleed is in lange leren/ lak/ laarzen en kledij, liefst zo hoerig mogelijk.
Iemand tips?
Weet iemand dames in zuid Nederland of België die dit hebben?
dus je neemt ze mee zij trekt het aan tijdens sex en je neemt het weer mee terug?Ik had een adresje in den haag bij milena waar ik altijd zelf mooie lak setjes meebracht die zij dan aantrok.
Helaas is ze naar Groningen verhuisd...
Nu ben ik dus op zoek naar een dvp in Zuid Holland die ook op zulke verzoeken ingaat.
Iemand toevallig een tip?
Ik zag bijvoorbeeld Tess in maasland voorbij komen maar die doet Helaas niet aan kledingverzoeken volgens mij.
Als je het als cadeau meeneemt lijkt me geen probleem bij dames alleen zorgen voor de juiste maatDat laatste inderdaad. Dus ik neem het mee als cadeau, uiteraard zit het nog in de verpakking!