Advertentie is intussen weggehaald.
Meer een liefhebster dan een beroepsdame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAdvertentie is intussen weggehaald.
Dit is inderdaad helemaal waar. Ik kom er alleen om me te laten pijpen en rimmen, maar op een gegeven moment was ik zo geil dat ik haar in haar reet wilde nemen. Dit is zeker geen probleem voor haar en ze kan hem makkelijk hard en diep hebben.Jordan uit mijn geboorteplaats Vlaardingen kan je ook flink in haar bruine nemen.
1 x flink op los gegaan, en heerlijk liggen poepgatstampen. 1 van de betere milfs in het vak. Leuk detail: ze heeft een tatoeage van een ster op haar ster.
Regio Utrecht is hetzelfde gebleven?Was vroeger een stuk actiever, nu slechts heel af en toe online als Kelly met als omschrijving 'dol op anaal' of 'tiptop verzorgd lig ik al met mezelf te spelen maar speel liever met jou'.
Een mooie, slanke blondine van tweede helft 30 die er wel pap van lust.
Ik heb haar al jaren niet meer bezocht maar kwam haar advertentie gisteren tegen en dacht ik deel het even voor de liefhebbers.
Weet je ook waar zij ontvangt?Lijkt weer te zijn begonnen
Jeena
Een paar jaar geleden bij Jeena geweest in Zoetermeer. Leuke aantrekkelijke dame van net in de 30 schat ik. Overheerlijke kont, prima figuur, leuk koppie en gezellig. Ik zie nooit meer een advertentie van haar. Weet iemand toevallig waar zij is gebleven en of ze nog ontvangt?www.girlsreview.nl
Jammer, top dvpIk heb ook nog geen advertentie gevonden op kinky
Kan me daar bij aansluiten.Diegene waar robtopdrop naar verwijst, is haar ook niet. Vooralsnog zijn er geen aanwijzingen dat Jeena weer actief is.
Julia Singelgebied ONS 22iemand een aanrader voor omgeving Amsterdam ?
Waar zit je dan?? Omgeving
Heb je een site/profiel?
Rita staat op kinky op dit moment in DiemenHeeft er iemand nog suggesties binnen regio Noord holland?
Ben ook wel benieuwd naar meer die anaal doen, schoon zijn (die spoelen) en klaarkomen als je hun poepgaatje neukt. De beste is Rebekka in Hasselt. Jammer dat ze haar beste tijd heeft gehad, tenminste op basis van mijn laatste bezoek.
@sjaakjaak ; heb je een linkje van deze dame? Is het Rebeka of Rebekka?
Ja Julia, Singelgebied ONS 22Heeft er iemand nog suggesties binnen regio Noord holland?
ziet er goed uit. vraagt ze nog extra voor het anale spel? tegenwoordig is alles meerprijs dus dat vast ook?In Arnhem werkt Braziliaanse Anal Queen Clara, een mooie lange blanke dame met heerlijke kont die graag anaal neukt. Rustig opstarten op zijn hondjes als je een grote pik hebt. Dan vindt zij het ook fijn en is ze bereid om daarna in andere standjes te gaan zoals boor-, lelie- of schommelstoel standje waarbij je goed zicht hebt op haar gladde schaamlippen terwijl je je pik in haar kontgaatje ziet glijden. Mijn beste anaal ervaringen ooit zijn met haar!
Clara biedt zowel tongzoenen als anaal neuken zonder meerprijs aan.
Wees lief voor haar en je krijgt er een geweldige ervaring voor terug.