- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5102497-dally
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Bij deze Dally geweest. De foto's zijn uitdagend en veelbelovend. Maar de dame ziet er in werkelijkheid iets minder spectaculair uit.
Als nog een mooie dame. Maar komt niet in mijn Top20. Wel mooie borsten en billen.
Ik had geen echte klik met haar. Heb geen spijt van het bezoek maar een herhaling zit er niet in. Wel verschillende standjes gedaan en de beschreven extra's.
Het was als nog ok. De dame bruisde ook niet van energie. Geen afwerker pur sang maar ook niet iemand met volledige inzet en passie.
Al met al dus net een voldoende. Als je wel een klik met haar hebt zou het wel beter kunnen zijn.
Als nog een mooie dame. Maar komt niet in mijn Top20. Wel mooie borsten en billen.
Ik had geen echte klik met haar. Heb geen spijt van het bezoek maar een herhaling zit er niet in. Wel verschillende standjes gedaan en de beschreven extra's.
Het was als nog ok. De dame bruisde ook niet van energie. Geen afwerker pur sang maar ook niet iemand met volledige inzet en passie.
Al met al dus net een voldoende. Als je wel een klik met haar hebt zou het wel beter kunnen zijn.