Peter Conrads
Stamgast
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8217093-bia
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Paar dagen terug bij deze Latina geweest.
Die borsten zijn echt huge (voor mij dan), geweldig gewoon hoe ze in je gezicht bungelen.
halfuurtje afgesproken, ze ontvangt niet in DEN BOSCH, maar in de buurt. Nml in HEDEL.
appartement in een woonwijk, dus niet echt superdiscreet. Ik ben doordeweeks gegaan overdag, mijn inziens discreter dan na 17uur en in het weekend.
Het is de dame op de foto, nogmaals heerlijk borsten om mee te spelen, kleine Juan ook er tussen gezeten.
Ze kan helaas niet goed Engels, alleen Portugees.
Als het aan haar lag hoefde ik mij eigenlijk niet te wassen, maar dat doe ik graag uit mezelf. Ik kreeg helaas een natte handdoek aangeboden, doe maar niet dacht ik.
Pijpen zc prima.
Neuken prima.
Tongzoenen alleen met puntje tong, dus afknapper.
Met tittyfuck haar ondergekliedert uiteindelijk.
Door taalbarrierre niet echt een klik, maar goed voor alleen neuken zonder gesprek op hoog niveau.
Die borsten zijn echt huge (voor mij dan), geweldig gewoon hoe ze in je gezicht bungelen.
halfuurtje afgesproken, ze ontvangt niet in DEN BOSCH, maar in de buurt. Nml in HEDEL.
appartement in een woonwijk, dus niet echt superdiscreet. Ik ben doordeweeks gegaan overdag, mijn inziens discreter dan na 17uur en in het weekend.
Het is de dame op de foto, nogmaals heerlijk borsten om mee te spelen, kleine Juan ook er tussen gezeten.
Ze kan helaas niet goed Engels, alleen Portugees.
Als het aan haar lag hoefde ik mij eigenlijk niet te wassen, maar dat doe ik graag uit mezelf. Ik kreeg helaas een natte handdoek aangeboden, doe maar niet dacht ik.
Pijpen zc prima.
Neuken prima.
Tongzoenen alleen met puntje tong, dus afknapper.
Met tittyfuck haar ondergekliedert uiteindelijk.
Door taalbarrierre niet echt een klik, maar goed voor alleen neuken zonder gesprek op hoog niveau.