Spelletjes
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- http://dawrung.nl/
- Totale kosten (in euro)
- €70
Ik was ongeveer om een uur 's middags daar. Ik was benieuwd wat ik zou beleven. Bij binnenkomst werd gevraagd of ik verkouden was, door de kou moest ik snuiten. Dus niet gaan als je verkouden bent. Dala is nog jong, (leeftijd is een raadsel bij Aziaten, maar ze is wel een stukje jonger dan Dao). Ze heeft haar gezichtje opgemaakt. Mooi fijn figuurtje voor de liefhebber. Niet iets voor mij. Voor en na alleen douchen met de thermostaat op de goede temperatuur; controleer toch maar. Opgeknapte kamer, netjes hoor. Massage is volgens mijn ervaring goed. Ik gaf de zwakke plekken op mijn rug aan, maar dat had ik niet hoeven zeggen, want ze zei dat ze het wel wist. Ik kon kiezen tussen zacht en stevig; ik koos voor zachte massage wat werd afgewisseld met erotische trucjes o.m. met de vingers naast de bilnaad. Tenslotte de bekende BTB-massage, overdwars dit keer. Penismassage werd op verschillende manieren goed toegepast, maar ik was er niet bij met mijn gedachten. Dala bood nog pijpen als extra aan, dat heb ik niet gedaan. Na mijn toiletbezoek voelde ik dat HET niet ging lukken, een verlenging zou nutteloos zijn, zeker met de lichte migraine die me parten speelde. Ik vond het niet leuk voor haar en tot slot werd de voorkant nog wat gemasseerd. Ik heb haar niet aangeraakt omdat ze dat niet aangaf. Dala bleef echter vriendelijk, maar tijdens het aankleden ging ze naar een van de nieuwe klanten, er werd kort achter elkaar 3x gebeld en met 2 dames… Ik denk dat als alles lekker loopt je best een gezellige tijd met Dala kunt hebben; ze komt wel zelfverzekerd over. Ik betaalde €70 en de conversatie gaat in het Engels, hoewel niet makkelijk. Geen van de dames staat met foto op Kinky of Dawrung.
Laatst bewerkt: