Afgelopen donderdag Daisy bezocht!
Na vorige week al een afspraak gemaakt te hebben, was dan afgelopen donderdag het moment daar.
Ik, enorme fan van beffen, maar nog nooit een vrouw gebeft die kan squirten, was ik toch al geruime tijd nieuwsgierig hoe dat nou zou zijn….. de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Daisy na het lezen van de diverse reviews hier.
En ik werd op m'n wenken bediend!
Vooraf even lekker gedouched , heel ontspannen ontvangen, gezellig even gekletst en toen er samen een feestje van gemaakt!
Wat in meerdere reviews al te lezen staat is een understatement…. Wat kan deze vrouw nat worden zeg! Ik heb nog nooit een vrouw zo vaak zien en horen klaarkomen.
Zoals ik al zei, gek op beffen, dus ik heb daar ook een kleine 3 kwartier van genoten en Daisy volgens mij ook
wat een intense ervaring om keer op keer deze mooie dame te zien genieten en voelen klaarkomen. Zeiknat van het squirten, goedkeurend kreunend "wat lekker" spoorde dit mij alleen maar aan om haar nogmaals te laten komen en beloond te worden met haar lekkere vocht voor mijn bewezen dienst.
Na 3 kwartier heeft zij mij nog een heerlijke lingam massage gegeven en ben ook ik lekker klaargekomen.
Na afloop nog even gedoucht en onze wegen weer gescheiden.
Bedankt nogmaals Daisy voor de geile ervaring, de heerlijk ontspannen en ongedwongen sfeer.
We gaan de volgende keer zien hoe het verloopt, maar dat ik weer zeiknat ga worden is in ieder geval zeker!
-X-