Daisy en John

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weerzinwekkend stel, jammer dat de doodstraf is afgeschaft. Hoe kan een kind worden toegewezen aan zulke psychopaten?
En dan nog niks met zeer enrstige medlingen doen.

Zoals altijd zullen er wel weer nul consequenties zijn voor de verantwoordelijke bureaucraten.

• Leuk
Waarderingen: Kblz
Dit soort lui mogen ze opsluiten en de sleutel weggooien.

En weer wordt er niets gedaan met waarschuwingen vooraf en is dat meisje voor altijd getraumatiseerd, mocht ze het overleven. Er moet ook eens grondig en erg dringend onderzoek gedaan worden binnen jeugdzorg! Waardeloze instantie is dat. Om je heen hoor je alleen maar klachten over die instantie.

Hoe heeft het zover kunnen komen vraag je je dan af he. Als ik 4km (na correctie) te hard rijd is er een sluitend net van justitie, maar bij zulk soort schrijnende zaken schijnt dat moeilijker te zijn. Wat mij zo sip maakt is dat het juist om de meest kwetsbare groep gaat. Er gaat veel mis bij jeudgzorg. Gelukkig ken ik ook goede mensen die gastgezin zijn, daar houd ik me dan maar aan vast.

Advertentie staat nog steeds online, waarom? Is er geen instantie die opdracht kan geven tot verwijderen van deze advertentie?

En weer wordt er niets gedaan met waarschuwingen vooraf en is dat meisje voor altijd getraumatiseerd, mocht ze het overleven. Er moet ook eens grondig en erg dringend onderzoek gedaan worden binnen jeugdzorg! Waardeloze instantie is dat. Om je heen hoor je alleen maar klachten over die instantie.

Ik weet niet maar als instantie moet je kunnen bewijzen dat er sprake is van verwaarlozing, misbruik of wat dan ook. En je weet hoe vaak de voetjes van de vloer gaan als zo'n instantie langskomt.

De ouders konden ook verklaard hebben, ja ze is uitgegleden met spelen of van de trap af gedonderd, snap je. Dat speelveld kan maanden tot mischien wel jaren gespeeld worden eerdat er echt iets geconstateerd is.

maar als er sprake is van misbruik, en mischien door hun of door de gasten die ze hebben ontvangen, dan zou ik persoonlijk echt woest worden.

Weet niet of je er iets v gevolgd hebt? Maar het meisje was ondervoed en heeft tevens uitgelegd aan meerdere mensen dat ze pijn had en liet blauwe plekken zien. Dat meisje is stelselmatig mishandeld en niemand die er iets meedeed.

Zie het als iemand die in 't water valt en kan niet zwemmen.. iedereen kijkt en denkt 'zal ik' en ondertussen springt er niemand in het water en degene in het water verdrinkt.

Jeugdzorg is een hele berg mensen die langs elkaar heen werken, geen onderling overleg en er is geen eindverantwoordelijke.. dat is dus gedoemd om nooit goed te gaan. Dat is al jaren het geval en het is voor alle slachtoffertjes een grof schandaal dat er politiek gezien totaal niets veranderd. Ongetwijfeld zal het wel eens goed gaan, maar als het 1x niet goed gaat, is dat 1x teveel.
Die kindjes zijn kleine mensen, geen dossiernummer. En er is al eens een kindje overleden, van wat wij weten. Maar hoeveel mislukte zaken worden er niet snel onder een tapijt geveegd?
Denk dat bij een echt uitspit onderzoek v buitenstaanders veel meer aan het licht komt, dan wij ooit zullen vermoeden. Wat overigens nu echt eens moet gebeuren. Jeugdzorg en de kinderbescherming moeten beide eens echt helemaal doorgelicht worden.

Volgens mij is die weg! Instanties zullen misschien toch opdracht hebben gegeven.

@BulletBill omdat die 2 een meisje v 10 jaar het ziekenhuis in hebben gebeukt?

Van mij mag dat stel v aarde verdwijnen ipv enkel een
Ik heb zelf ooit 112 gebeld, ivm afschuwelijke herrie bij mijn buren, ik woon in een flat. Politie was er snel, mensen hebben ook angst, voor de dader, om melding te maken bij politie. In mijn geval was er ook een peuter getuige van het huiselijk geweld.

Volgens mij is die weg! Instanties zullen misschien toch opdracht hebben gegeven.

@BulletBill omdat die 2 een meisje v 10 jaar het ziekenhuis in hebben gebeukt?

Van mij mag dat stel v aarde verdwijnen ipv enkel een sekswebsite

Wat heeft dat met de advertentie te maken? Ze zitten vast en de advertentie heeft niks met het meisje te maken.

Het is juist goed dat dit soort advertenties blijven staan om mensen te laten zien over welk tuig het gaat. Beetje raar om te doen alsof ze profiteren van deze advertentie of zo.

Omdat? Lekker doen alsof onze neuzen bloeden en dit soort mensen niet bestaan? Mensen hebben het recht om te zien met welke beesten we omringd worden.

Verder zullen er wel veel meer mensen zijn die hetzelfde doen en die gewoon vrij blijven adverteren en daadwerkelijk afspreken. Dit koppel zal dat toch niet meer kunnen, dus profiteren ze niet eens van de advertentie. Die advertentie is juist extra aandacht en schande voor ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan