Waarschuwing Daimond new

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Asspire

Newbie
1
22/12/24
0
Heren, wees gewaarschuwd als u met deze dame wilt afspreken! Dit is mijn slechtste ervaring ooit geweest.

Om te beginnen is deze dame niet dezelfde als op haar! Na en maar berichten hadden we en akkoord voor de prijs van 250 euro met filmen, klaarkomen in de mond en en pijpen zonder condoom. Heb meermaals gevraagd of alles in de prijs was inbegrepen en heb meermaals het antwoord "ja" gekregen. Bij aankomst begonnen ze direct te vragen naar het extra bedrag van 250 euro terwijl ik deze net had gegeven.

Bij aankomst staan ze ineens met 2 bij mij thuis, voor hun veiligheid zeggen ze. Daar kon ik nog inkomen.

Pijpen zonder condoom wilde ze niet, filmen mocht ook niet en al zeker niet klaarkomen ik de mond! Na het te laten zien dat we en akkoord hadden zij ze dat ik met de agency had gestuurd en niet met hun. Bullshit! Er is helemaal geen Agency. Na en heleboel gediscussieer vroegen ze nog eens 50 euro extra voor de uber terwijl ze niet eens met de Uber waren. Er zitten 2 gasten te wachten in de auto buiten. En het toppunt was dat ze niet eens naakt wilde gaan?! Na al dit was mijn goesting helemaal weg. Uiteindelijk deed ze haar broek half af en hebben we de meest houterige seks gehad dat iemand ooit heeft meegemaakt. Haar eerste instantie was pijpen met condoom en niets meer voor 250 euro.

Nogmaals, wees gewaarschuwd! Bestel deze dame niet!

Terug
Bovenaan Onderaan