Vandaag weer bij Daiana geweest. Laatste keer was 2021 al weer. Ik belde haar ipv app omdat ik dacht dan kan ik haar uitleggen dat we elkaar kennen. In 2021 meerdere keren bij haar geweest namelijk en was altijd gezellig en lekker. Dus ik zei, je kent me wellicht nog en wilde gaan uitleggen waarvan en ze viel me gelijk in de rede met, ja dat weet ik je staat nog in mijn telefoon. Blijkaar destijds een goede indruk gemaakt. Ik wilde een tijd afspreken en ze zei kom gelijk maar want ik heb geen andere afspraken. Niet gezegd hoe lang niet gezegd wat ik wilde en kreeg gelijk adres met huisnummer en foto van de ingang. Dus begon helemaal goed.
Eenmaal aangekomen gelijk tomgzoenen en kreeg ik nog complimenten dat ik er beter uitzag (afgevallen) en ze wist nog exact dat ik een half uur bare wilde. Toen zei ze een beetje voorzichtig, maar de prijs is wel omhoog gegaan tov vorige keer. Ik gaf aan dat ondanks dat ik gewoon hetzelfde wilde. Het gaf haar opluchting. Dus ik zei van dat half uur wil ik de eerste 45 minuten beffen en het ijs was toen helemaal gebroken en we hebben net als eerder de grootste lol gehad en heerlijk sex. Eerst lekker beffen, missio, 69, reverse cowgirl en afgemaakt in plat doggy. Niet gelijk doekjes of weglopen maar gewoon blijven liggen en nagekletst. Na een poosje ging ze douchen en er lag veel sperma op het bed wat ze eerst probeerde op te ruimen met doekjes maar dat ging niet en trok ze alles er af om in de was te doen.
100% of eigenlijk meer herhalingsgevaar