- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/din-nymphomane-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Woensdag deze Daiana eens bezocht. Nav positieve recensies op het ranstalige forum me eens gewaagd naar het Bruselse. Had ook een plan B voorzien ingeval de afspraak alsnog niet zou doorgaan. Dinsdagavond sms gestuurd en diezelfde avond bericht terug met de vraag 's morgens een half uur voordien nog eens te bevestigen. Zoals gezegd half uur voordien sms maar kreeg niet onmiddellijk reactie. Was ondertussen reeds op weg want het is toch een uurtje rijden voor me. Aangekomen in Elsene betrof het adres een appartementsgebouw waarbij ik geen belnummer wist. Opnieuw contact en kreeg het nummer vd bel. Ondertussen 15 min voorbij de aanvankelijke start vd date. Volgend probleem: het nummer vd bel bestond niet . Kreeg het op mijn heupen en besloot te vertrekken. Plan B kon ik anderhalf uur later ontmoeten. Plotseling sms terug waarom ik weg ging en kreeg een ander huisnummer waar de bel wel klopte. Rechtsomkeer en besloten het nog 1x te wagen. Uiteindelijk 25min later stond ik in het appartement van Daiana.
Wat ik zag was de dame vd foto's, maar met een beugel. Voor mij geen probleem want ze zag er toch sexy en geil uit. Onmiddellijk enkele tongzoenen en de rondingen goed betast. Jan soldaat stond paraat. Gevraagd om eerst te dochen wat geen probleem was. Eenmaal uit de douche kon het spel beginnen. Wat ik toen allemaal meemaakte wat ongezien. In mijn rijkelijk gevulde wandelcarriere nog nooit meegemaakt. Deze dame is een geile brok dynamiet. Zeer lief en ze weet wat ze wil. Er werden me poppers aangesmeerd waar ik normaal tegen ben, maar ze doet het op een manier waarop je eigenlijk geen nee kan zeggen. Eenmaal in de flow ben je aan haar uitgeleverd. Prostaatmassage heb ik geweigerd, want dit was niet mijn ding. Na het eerste schot moet ik meestal een tijdje bekomen, maar deze dame zorgt ervoor dat je geen tijd hebt om te recupereren. Damn, deze ga ik zeker en vast nogmaals bezoeken. Mijn beste date tot nog toe!! uiteindelijk anderhalf uur gebleven, want we hebben na de 2de beurt nog een tijdje met elkaar zitten praten. Ze wou zelfs nog een derde keer, maar ik moest tijdig terug op het werk zijn. Volgende keer reserveer ik wat meer tijd.
Wat ik zag was de dame vd foto's, maar met een beugel. Voor mij geen probleem want ze zag er toch sexy en geil uit. Onmiddellijk enkele tongzoenen en de rondingen goed betast. Jan soldaat stond paraat. Gevraagd om eerst te dochen wat geen probleem was. Eenmaal uit de douche kon het spel beginnen. Wat ik toen allemaal meemaakte wat ongezien. In mijn rijkelijk gevulde wandelcarriere nog nooit meegemaakt. Deze dame is een geile brok dynamiet. Zeer lief en ze weet wat ze wil. Er werden me poppers aangesmeerd waar ik normaal tegen ben, maar ze doet het op een manier waarop je eigenlijk geen nee kan zeggen. Eenmaal in de flow ben je aan haar uitgeleverd. Prostaatmassage heb ik geweigerd, want dit was niet mijn ding. Na het eerste schot moet ik meestal een tijdje bekomen, maar deze dame zorgt ervoor dat je geen tijd hebt om te recupereren. Damn, deze ga ik zeker en vast nogmaals bezoeken. Mijn beste date tot nog toe!! uiteindelijk anderhalf uur gebleven, want we hebben na de 2de beurt nog een tijdje met elkaar zitten praten. Ze wou zelfs nog een derde keer, maar ik moest tijdig terug op het werk zijn. Volgende keer reserveer ik wat meer tijd.