Tyrion Lannister
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/african-dahlia-zoet-van-binnen-en-glanst-van-buiten.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik ben langsgeweest. Afspraak via whatsapp alles in Nederlands.Maar ze spreekt alleen Frans. Ontvangt in dezelfde ruimte als Lexy. Ter plaatse gekozen voor 1/2 uur . Is niet mijn gewoonte maar ze leek niet echt enthousiast . Gezicht is maar zozo, rest van lichaam klopt met foto's.
eenmaal op bed doet ze er alles aan dat je haar niet kunt aanraken . Strelen mag, borsten niet doet pijn. niet gekust . Begint direct af te trekken , eenmaal stijf pijpen zonder maar eerst wrijft ze iets op haar lippen wat waarschijnlijk stimulerend werkt . Daarna begon ze terug af te trekken en gebruikt hiervoor massageolie. Gewoonlijk verdraag ik dit nogal goed maar de combinatie van al het voorgaande maakte dat ik onverwacht snel klaarkwam. Nog een kleine rugmassage en klaar
ik heb hooguit een kwartier op het bed gelegen.
geen French kiss of zelfs geen gewone zoen, geen penetratie. Een aftrek beurt van 100 euro.
niet aan te raden
eenmaal op bed doet ze er alles aan dat je haar niet kunt aanraken . Strelen mag, borsten niet doet pijn. niet gekust . Begint direct af te trekken , eenmaal stijf pijpen zonder maar eerst wrijft ze iets op haar lippen wat waarschijnlijk stimulerend werkt . Daarna begon ze terug af te trekken en gebruikt hiervoor massageolie. Gewoonlijk verdraag ik dit nogal goed maar de combinatie van al het voorgaande maakte dat ik onverwacht snel klaarkwam. Nog een kleine rugmassage en klaar
ik heb hooguit een kwartier op het bed gelegen.
geen French kiss of zelfs geen gewone zoen, geen penetratie. Een aftrek beurt van 100 euro.
niet aan te raden