weet niet ofdat het leeftijdsgerelateerd is..
meer met wat gewoon je smaak is ,in mijn geval zeer breed..van 50's Rock&Roll tot links en rechts wat gisteren is uitgebracht..
heb volgens mij een paar 1000 cd's staan van vanalles wat..
maar bepaalde dingen kan ik gewoon NIET hebben..
oud collega van me had op de steiger altijd radio Noordzee aanstaan op zijn bouwradio..dat was in de jaren 90 een soort zender wat nu radio Hollandio is
echt niet normaal meer ,de hele dag Corry Konings ,Frans Bauer,hoempapa, BZN...heel heel soms een plaat van de Earring ertussen ..(thank god)
dat waren lange dagen..
mja durfde daar niks van te zeggen toen..
mijn moeder is zowat heel haar leven al Stones fan..terwijl haar broer helemaal idolaat is van de Beatles..
ze schelen niet zoveel qua leeftijd ,dus dat was toen ze puber waren thuis dikwijls bonje, als de een of de andere groep hoger stond in de top 40
oomlief draait overigens hier op de lokale radio elke vrijdagavond..luistert geen hond naar waarschijnlijk
hoofdzakelijk Beatles..en heel de historie erom heen..volgens mij telkens hetzelfde ..op een gegeven moment ben je wel uitgepraat over het album Sgt Peppers dacht ik..
was ooit op verjaardagfeestje ,kregen we het over Aston Martin..binnen 20 seconden was het 'ja,Paul McCartney heeft vroeger ook een DB6 gehad'..
helemaal geobsedeerd ermee..
mijn neven krijgen overigens spontaan diarree ,als ze iets van de Beatles horen ..zegt genoeg..
dus wat je thuis hebt meegekregen kan een factor zijn ,wat wel of niet te pruimen is..
mijn ouders moesten ook niets van nederlands talig hebben ,,gelukkig..Blof of de Dijk kan ik bijvoorbeeld wel hebben ,een keer Hazes misschien ook..maar dan houd het echt op..