Bij deze dame 2 weken geleden geweest, leek me wel pittige tante. Ze heeft rood haar. Ontving in Hasselt ergens buitenwijk. Nu ontvangt ze in Antwerpen. Vlaamse dame, met rood haar. Zit helemaal onder de tattoos, maar dat vond ik niet zo'n probleem.
Het profiel van Vurige Vlaamse Dame (100% Belgisch) (30 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32492539701.
www.redlights.be
Echt afknapper voor mij, viel vies tegen. Betaald voor 1 uur, (200 met
PZC). De buurt zag er al niet best uit, maar dat kan dan nog. Ze gaf me heel slecht de route/adres. Eigenlijk gaf ze geen adres maar alleen de buurt waar ik moest zijn, en ik moest zo'n beetje rondlopend en rondkijkend gaan zoeken welk blok ze nu zat. Bij binnenkomst nam ze me meteen m'n geld bijna uit m'n handen, gebarend dat ik stil moest zijn? Stil zijn? Alsof er een baby lag te slapen, of haar vriendje in de andere kamer zat. Mijn gevoel was in ieder geval vanaf begin niet best.
Toen ze eenmaal de 200 had weggebracht naar een andere kamer en me had gezegd "trek je kleren maar uit" op een krakkemikkig bed gaan liggen, een eenpersoonsbed welteverstaan dat ook nog echt kraakte.
PZC deed ze niet, dus ik gezegd van maar daar heb ik wel voor betaald? Die zou ik naderhand terugkrijgen. Zeer opmerkelijk. Toen begon ze een verhaal van
PZC doe ik alleen als je besneden bent. Nouja, dat is vrij ongebruikelijk bij een Westerse MAN uit Nederland/Belgie ik weet niet wat die voor klanten heeft.
Aftrekken gemiddeld, sex was echt heel plichtmatig allemaal en daarna had ze me afgetrokken tot een orgasme. Ze ziet wel ok uit en heeft mooie ogen, en best een ok figuur maar oogcontact of uberhaupt vragen wat ik fijn vind, of wat ik wil doen. Helemaal niks. Echt puur plichtmatig. Toen ik wat wou zeggen van "kun je het zo, of zo, sprak ze gewoon over me heen". Ze wilde het niet eens horen had ik het idee, en dat ligt toch echt niet aan mij.
Naderhand, na mijn 1e orgasme en mijn laatste, welteverstaan 25 minuten verder en voor 1 uur betaald bracht ze me die 50 terug. Ik heb r naderhand nog even verteld wat ik ervan vond en dat het vies tegenviel, voor dat geld. Belachelijke discussie over besnijdenis, en dat de Belgische overheid dit wil verplichten voor iedereen enz. enz. ik vond het maar een gelul en heb gezegd je kunt je ook wassen toch? Geen antwoord meer gekregen. Ik had het idee dat ze niet zelfstandig werkte maargoed ik bemoei me er niet meer mee. Dat was 1 keer en nooit meer. Nog een geluk bij een ongeluk dat het voor mij relatief dichtbij was. Stel je voor dat ik daarvoor 110 km naar Antwerpen (en terug) zou zijn gereden.