Hoi allemaal wie heeft er toevallig ervaring met ilona uit Roosendaal?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb met haar afgesproken laat in avond 23:00 ze is mollige dame dikke buik met strepen van bevallingen haar tanden waren lelijk bruin grote tanden! Foto die ze stuurde is oud zij is nu inmiddels 28 jaar. Begon pijpen met condoom paar min gelijk doggy vond niet lekker kom zeker niet terugHoi allemaal wie heeft er toevallig ervaring met ilona uit Roosendaal?
Hallo Alaboe,Heb met haar afgesproken laat in avond 23:00 ze is mollige dame dikke buik met strepen van bevallingen haar tanden waren lelijk bruin grote tanden! Foto die ze stuurde is oud zij is nu inmiddels 28 jaar. Begon pijpen met condoom paar min gelijk doggy vond niet lekker kom zeker niet terug
Hoi Ilona!Al meerdere malen een date gehad met Ilona. Altijd gezellig ze is een nette dame die alle tijd neemt en alles vol overgave doet. Heeft mij nog nooit teleurgesteld en verwacht ik bij iemand anders ook niet. Komt altijd op de afgesproken tijd en doet wat in haar advertentie staat. De negatieve reacties hier kan ik me totaal niet in vinden.