Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNaar Cuba reis je met een toeristen visum. Is een los blaadje. Er komen geen stempels in je paspoort.Jaren geleden eens bij een reisbureau geinformeerd naar Cuba , de dame raadde het me af als ik nog van plan was om in de nabije toekomst nog naar Amerika te reizen
Een Cubaans stempel in je paspoort zou moeilijkheden kunnen opleveren als je een visum voor de VS zou willen aanvragen
Ik weet niet of dat nog van toepassing is maar ik zou het even controleren voor je erheen gaat
Ook als je niet van plan bent om naar de VS te reizen maar vaker naar de Caribean of zuid Amerika reist kan dat verrot lastig zijn ,
Goedkopere vluchten naar die bestemmingen maken vaak een overstap in de VS en ook daarvoor heb je al een visum nodig daar
Dat zou ik geheel afraden.Je kunt ook gewoon het blaadje met Cuba of eens welke visum stempel ook gewoon uit je paspoort snijden mocht je angst hebben voor problemen bij een andere grens.
Eh , ja dat kan ook natuurlijk maar op je Visum aanvraag moet of in ieder geval moest je dat invullen als je binnen een bepaalde periode in Cuba en nog een paar andere landen geweest was , dat is een officieel document waarop je na invullen verklaart het naar waarheid te hebben ingevuldJe kunt ook gewoon het blaadje met Cuba of eens welke visum stempel ook gewoon uit je paspoort snijden mocht je angst hebben voor problemen bij een andere grens.
Sterker nog, het is illegaal want ieder paspoort is eigendom van de overheid.Rommelen met reisdocumenten zou ik niet aanraden
Je kunt ook gewoon het blaadje met Cuba of eens welke visum stempel ook gewoon uit je paspoort snijden mocht je angst hebben voor problemen bij een andere grens.
Tuurlijk krijg je stempel in je paspoort, geen enkel land kom je binnen zonder stempel.Ik kreeg gewoon een stempel in mijn paspoort. Esta voor Amerika werd gelijk ongeldig toen in er heen ging
Dacht ik ook altijd. In Suriname steek je per boot 'illegaal' over naar Frans Guyana, wat Europees is. Geen douane te bekennen…Tuurlijk krijg je stempel in je paspoort, geen enkel land kom je binnen zonder stempel.
En ik vraag het voor een vriend.Ben in 2017 2018 2019 2022 en 2023 geweest, gevlogen 1 x op Havanna en 4 x op Holguin
zie het niet als een probleem die stempels. Heb geen stempel in 2023 gehad.
Er is veel controle op prostitutie, als een dame te vaak met verschillende buitenlanders word geregistreer, worden ze gevraagd om voor de rechter te komen.
Ook vakantie gangers krijgen wel eens een vraag bij het verlaten van het land dat er veel dames geregistreerd zijn tijden je verblijf.
En... het hotelpersoneel 'hustlen' met de gasten?Havanna is 100 keer meer keuze dan Varadero. Toch wel succes gehad in de Melia. Dame van de entertainment die de hele nacht doorbracht, maar het moest allemaal erg voorzichtig. Zij vertelde dat ook de kamermeisjes wel bij wilden verdienen, maar dat is nooit gelukt.
Spaans is een must voor succes.
Ze was op het strand druk met allerlei activiteiten, met name een soort van beach volleybal. Nadrukkelijk mijn kamernummer gegeven en te veo esta noche deed de rest.En... het hotelpersoneel 'hustlen' met de gasten?
Er zijn volgens mij ook tolken in Cuba lijkt me. Misschien een zeer sexy tolk dus twee vliegen in een klapIk vind het een leuk idee om naar Cuba te gaan maar mijn probleem is dat ik de Spaanse taal niet goed beheerst! Jammer.
Of doe je de tolk tussen jou en de dame !Er zijn volgens mij ook tolken in Cuba lijkt me. Misschien een zeer sexy tolk dus twee vliegen in een klap