Recensie Cristal (Col), Den Haag, Doubletstraat 31 k2 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokobil

Newbie
6
05/10/21
22
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag een rondje doublet gedaan. Op zoek naar mijn favo meissie Cristal. Flink gewandeld, niet gezien. Bijna naar huis en daar was ze. De hele Lockdown lang moeten missen, maar nu weer raak. Eerst lekker opfrissen en geilen. Heerlijk staande verkenning, daarna snel op bed en genieten van haar lippen om m'n lul. Zo gemist. Daarna fijn doggy om in missionaris diep in haar te stoten. Heerlijk spelen met haar tepels en grommend haar volgespoten. Wat had ik haar gemist. Wat had ik dit nodig.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag weer bij crystal langs geweest. Als vanouds was t weer goed te doen. Dame doet goed aan voorspel en doet de condoom pas om wanneer je er klaar voor bent. Pijpbeurt is goed, niet deepthroat maar ze doet haar best. Verwacht geen sloppy boel want dame doet niet aan pzc en spuugt de slijm ook in een stukje keukenpapier. Intiem is goed. Ook al ben ik iemand die zelf liever t stoten doet kan crystal ook heel goed meedoen. In t uur 2x klaargekomen en lekker rustig aan gedaan. Was weer een positief bezoek aan een leuke dame.

Elke keer dat ik langs ga bij crystal vind ik t aan de ene kant ook weer jammer dat ze niet aan tongzoenen en een sloppy pzc doet. Dat is voor mij nu echt de standaard geworden en je merkt t wel aan de hoeveelheid geilheid en genot bij jezelf als je dat niet krijgt. Maar voor een keer kan ik dat wel skippen ok naar crystal te gaan. Ik weet ook van te voren wat ze wel en niet doet dus dat is geen minpunt voor haar ofzo

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
35
Vanmiddag deze mooie Colombiaanse dame bezocht, zij stond al een tijdje op mijn to do list. Ze kwam vriendelijk en spontaan over. Na wat gebabbel en een goede wasbeurt, waar ze ondertussen met haar handen over mijn rug heen ging. Hierna op het bed beland waar ze mijn tepels zachtjes begon te kussen. Hierna heeft ze me langdurig gepijpt wat prima aanvoelde.

Daarna zij on top, waar ze me lekker bereed, hierna heeft mij mij nog even gepijpt om mijn gereedschap niet meer op oorlogssterkte was, vervolgens missionarishouding en doggy waaar. Uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt, Prima ervaring en ik ga zeker nog een aantal keren van haar genieten.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame een maandje geleden bezocht. Veel over haar gehoord en gelezen.

Aardige vrouw met goede pijpkunsten en mooi lichaam.
Je krijgt veel voor terug tegen het instaptarief.
Ze was heel geduldig en let goed op je reacties. Ondanks dat ze niet helemaal mijn type is ze wel voor herhaling vatbaar.

Vanmiddag nog even snel bij Cristal langs geweest eerst bij de wasbak lekker tegen haar aan daarna flink met haar bezig geweest op bed.
ze ging vanaf morgen toch weg zei ze jammer dat we haar weer moeten missen de komende maanden met de idiote lockdown.
was ook behoorlijk druk in de doub vanmiddag.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd vandaag weer eens een bezoekje aan m'n meisje gebracht. Het was als vanouds dollen en snel geile pret. Eerst weer de staande verkenning waar we alle twee elkaars lichaam kusten en likten. Daarna was het tijd om met m'n pik te spelen, maar Cristal greep resoluut in. Het was haar job dus achterover leunen en genieten. Heerlijk hard gepijpt om daarna in missio en doggy haar te verwennen. Uiteraard een explosief hoogtepunt om met een wasje, praatje en een nieuwe date in het verschiet afscheid te nemen. We kennen elkaar al jaren, maar elke keer voelt weer alsof ik ontmaagd word.

Laat ze zich ook beffen, of geeft ze alleen standaard diensten. Ik heb haar tijdje geleden bezocht en zei tegen mij dat ze niet niet beffen en anal. Ik weet niet of dat waar is.

ik heb het ook nooit gevraagd, omdat beffen en anale sex niet mijn ding is. Beffen doet ze niet aan, heb ik van een collega wandelaar gehoord, Anaal kan ik mij niet voorstellen, dat heeft ze niet nodig.

Zij en haar vriendin Valerina komen 100% uit de Dominicaanse Republiek....omdat ze uit Madrid komen raak je misschien aan de twijfel door het Spaans....maar al die dominicanen liegen waar ze vandaan komen....daar in die promenade bv aan de aan de overkant zegt Cristina dat ze ook uit Colombia komt en dat donkere meisje ernaast dat ze uit Puerto Rico komt ....geloof mij maar ze komen allemaal uit Dominicaanse Republiek....ze wonen allemaal in Madrid.
Laatst was er een echte Colombiaanse gekomen twee ramen naast Cristal ze werkte alleen op vrijdag en zaterdag....nu werkt ze Geleenstraat op vrijdag en zaterdagavond .

ik snap niet hoe je hierbij komt, Colombiaans spaans is totaal anders dan dat lompe harde Dominicaans spaans, Dat doe je niet even na, Castiliaans Spaans is ook weet totaal anders dan het spaans wat in de kolonien wordt gesproken. Bij Cristal kan je duidelijk horen dat ze een Colombiaanse tongval heeft. Bovendien gebruikt ze woorden die typisch Colombiaans of Venezolaans zijn,
Dus ik beschouw jou betoog als een broodje aap verhaal, bovendien is het ook misleidend voor de wandelaars, Omdat nu Cristal ten onrecht door jou als Dominicaans word aangeduid, Een hoop mensen kijken toch een beetje neer op de Dominicaanse republiek waar de belangrijkste export producten sigaren en publieke vrouwen zijn,

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik werd vorige week tijdens mijn ronde op de Geleen zodanig teleurgesteld dat ik door ben gelopen naar de Doublet. Eigenlijk wel een paar leuke dames gezien, maar veelal met zo veel plakplaatjes en opgespoten lippen dat het mooie er wel vanaf is.
Een eerder bezoek aan Cristal was mij best goed bevallen: leuke en spontane verschijning is deze Colombiaanse Cristal. Lief gezichtje en een vrolijke lach. Bovendien heeft ze een goed gevormd lijf met een paar uitstekende (fake) borsten. Ze herkende mij wel en ik kreeg een leuk onthaal en verzoek om binnen te komen. Ik betaalde met 50 euro en terwijl ik mij aan het uitkleden was vroeg ze of ze de 50 euro mocht houden. Met een goede service en een klok die we niet in de gaten hoeven te houden durfde ik dat wel aan. Ik kreeg de grote vrolijke glimlach en het grote strelen begon al bij de wasbak.
Eerlijk is eerlijk... het was het allemaal waard. Er werd goed de tijd genomen om de boel op te warmen en eenmaal op oorlogssterkte kwam er pas rubber tevoorschijn. Er volgde een zeer uitgebreide en grondige orale beurt terwijl ik die heerlijke kont goed vast kon houden. Er volgde een uitgebreide intieme sessie met verschillende standjes, uiteindelijk wel een stuk of zes. In de finale alles over haar mooie borsten uitgestort terwijl ze mij heerlijk aan bleef kijken. Voldaan keerde ik weer huiswaarts.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond weer bij Crystal langs geweest.. Wat een lieve topper blijft het toch. Ze weet gewoon echt hoe je een man moet plezieren, daar kunnen die Oostblok kippetjes echt nog wat van leren.
Heerlijk zoals ze even achterstevoren over je lul zakt en je naar die strakke billen mag kijken die voor je op en neer gaan.
Lekker knuffelen kan ze ook goed.. heerlijk wijfie.
Ze werkt ook gewoon 7 dagen per week de hele dag en avond, en dan toch zo'n service kunnen geven.. petje af.
Ik begreep dat ze 3 weken werkt, en dan 2 weken thuis.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren middag op bezoek geweest bij Cristal. Voor een instap tarief heb ik een hele goede service gekregen van haar. Zoenen, borsten en tepels likken en zuigen, stevige knuffel, wrijven en schuren tegen elkaar, zij friemelt lekker aan mijn lul. Na een tijdje in 69 beland. Zij pijpt heerlijk mc in deze positie en ik mag haar kut en kont zoenen, niet likken. Na deze uitgebreide voorspel, heb ik alleen 1 standje nodig om klaar te komen, missionaris.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezoek Crystal eigenlijk te weinig, maar omdat ik nog maar zo heel af en toe in de Doublet kom tref ik haar niet altijd.

Altijd als ik bij haar kom is ze zeer hartelijk, en je voelt je meteen thuis bij haar. Ze helpt altijd even met mij piemel wassen die dan ook in no time bijna tot aan het het plafond komt.

We doen altijd eerst ff knuffelen om in de stemming te komen, waarbij ik altijd de hele tijd aan haar kont moet komen.. heerlijk stevig en goed gevormd. Ze zoent ook altijd heerlijk overal, helaas geen tongzoenen maar dat respecteer ik.
Pijpen doet ze heerlijk sloppy en redelijk diep, alhoewel ze mijn apparaat zeker niet helemaal weg kan werken, hoeft ook niet natuurlijk.

Haar nog even gevingerd en diverse standjes (doggy is altijd een must bij haar).
Als afsluiter liet ze zichzelf over mijn lul zakken en begon mij ritmisch op de maat van de muziek klaar te rijden..
Ik kwam klaar in het condoom, nog even nagenieten en een praatje, en tevreden weer naar huis.

Hallo allemaal. Weet iemand of Cristal nog in het land is? Ik rij vaak speciaal voor haar naar Denhaag en meestal spreek ik af via whatsapp maar helaas krijg ik geen reactie sinds een paar maanden. Dank

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij afwezigheid van Laura maar eens naar andere pareltjes op zoek gegaan. 1 daarvan was deze Crystal. Gordijntje was vaak en snel dicht waardoor ze waarschijnlijk goed plat geneukt wordt. Goed teken. Dus maar even binnen voor haar deur gewacht. Vorige klant werd uitgelaten en ik was de volgende.

Kort verhaal. Prima 50 Euro sex gehad. Mooie meid, hele fijne billen en vriendelijk. Op z'n hondjes met haar kontje naar achteren mag je lekker tekeer gaan en kan ze het goed hebben. Klaar gekomen en weer naar buiten.

Prima zekerheidje en stand in als anderen er niet zijn.

Ik heb haar vorige week donderdag voor het laatst gezien. Overigens heb ik er wel regelmatig gezien laatste tijd. Volgens mij dus gewoon werkzaam, in ieder geval tot 18 uur.

Terug
Bovenaan Onderaan