- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1781423860-super-relaxing-massage-at-my-place-watsap-appointment
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Deze marktplaats advertentie trok mij een tijdje dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken om deze dame te bezoeken. Ze ontvangt in een nogal shabby buurtje en ik had eigenlijk meteen rechtsomkeert moeten maken. Het app contact was echter netjes en helder en daarom heb ik doorgezet.
Eenmaal binnen trof ik een mooie meid met een prachtig figuur. Ze oogde nog wel wat jong maar oud genoeg om te doen wat ze deed. Ik schat haar een jaar of 25. Douchen was niet mogelijk en ik moest heel stil zijn. Voor 30 euro meer kreeg ik een blowjob erbij. Ze masseerde echter ongeïnteresseerd. Geen b2b, geen getease en na een minuut of 5 mocht ik al omdraaien en begon ze aan de bj met condoom. Dat werkt bij niet op een slappe. Op de een of andere manier kom ik dan snel klaar met een half harde lul. Die naderhand dan nog zeker een kwartier stijf blijft. Zo ging het nu dus ook en ik stond dan ook al snel weer buiten.
Herhalingsgevaar voor mij nul, ondanks dat het een prachtige dame is.
Eenmaal binnen trof ik een mooie meid met een prachtig figuur. Ze oogde nog wel wat jong maar oud genoeg om te doen wat ze deed. Ik schat haar een jaar of 25. Douchen was niet mogelijk en ik moest heel stil zijn. Voor 30 euro meer kreeg ik een blowjob erbij. Ze masseerde echter ongeïnteresseerd. Geen b2b, geen getease en na een minuut of 5 mocht ik al omdraaien en begon ze aan de bj met condoom. Dat werkt bij niet op een slappe. Op de een of andere manier kom ik dan snel klaar met een half harde lul. Die naderhand dan nog zeker een kwartier stijf blijft. Zo ging het nu dus ook en ik stond dan ook al snel weer buiten.
Herhalingsgevaar voor mij nul, ondanks dat het een prachtige dame is.