Recensie Corina (Mol), Bochum, Im Winkel 3/9 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Wandelaar
95
16/06/23
184
49
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vind Corina best knap, zal misschien niet iedereen mee eens zijn. Ze loenst heel erg, kijkt bijna scheel, maar dit vind ik erg leuk staan. Ze is heel erg slank en klein. Zwart stijl haar. Kleine maar fijne tietjes. 30 euro, 19 jaar.

De eerste keer volgde ik haar naar haar kamer, ze was daar opeens heftig aan het chatten en had geen aandacht voor me. Ik wastte m'n lul en ging toen maar aan haar zetten, tietjes, beetje bij haar kutje naar binnen met m'n vingers (nog niets betaald), terwijl ze me negeerde. Ik stond dus met een keiharde pik en ze zei "sorry, I have to go home urgently". Ik kleedde me aan en liep dus weg, met een tent in m'n broek, maar goed, kan gebeuren natuurlijk. Een uur of twee later zat ze er weer, ik vroeg alles ok? Ze zei ja, en ik zei let's fuck?

Ze is een beetje grappig, best aardig. Ze pijpt ok. Maar haar kutje is heerlijk, lekker strak en ik heb haar uiteindelijk heel hard en diep genomen.

Wilde haar een paar weken later weer, maar toen vroeg ze 50! Dus maar vanaf gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan