Recensie Corina, Amersfoort Privé, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genietend Lid

Wandelaar
73
18/07/23
115
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1424996-corina
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor de 3e keer in een korte tijd bij AP geweest. De beide andere keren bij mijn favoriete dames, Dominique en Bo-Anne. Had eigenlijk zin in een superslanke jongedame via Kinky. Had er 3 gevonden, maar ze reageerden helaas geen van drieën. Daarna House of Dreams gebeld voor Tessa. Maar volgens de gastvrouw zou ze niet komen, terwijl ze wel op de agenda stond.

Dan toch maar naar AP gebeld, voor een afspraak met Dominique. Maar ze was nog niet aanwezig. Aangezien ik geen tijd/zin had om te wachten koos ik voor Corina. Ik kende haar namelijk nog niet en ze leek me wel een prima dame.

De eerste blik op haar lichaam en in haar ogen was lichtelijk positief. Ze is niet zo mijn type om te zien. Ze staat nml. als Oost-Europees op Kinky, maar zowel met haar uiterlijk als haar voorkomen vind ik Corina meer een Latina. Haar relaxte en warme uitstraling maakte voor mij veel goed.

Op de kamer viel direct op hoe aardig ze is. En ook servicegericht. Ze praat verstaanbaar Engels met een licht accent. Ze is half Spaans en half Roemeens. Maar 100% Spaans zou ik ook geloven. Ze is lekker klein, ik gok net 1.60m. Met een normaal postuur.

Wat niet standaard is bij Corina, zijn haar best wel mooie grote borsten met lekkere ronde tepels. Het liefst zie ik A, B of C-cup tietjes, maar ik vond het evengoed heerlijk om met haar borsten en tepels te spelen. Daar genoot ze zo te horen zelf ook van. Ik kreeg een penismassage met olie, waarbij ze ook lekker met mijn ballen speelde. Ik vroeg haar daarna of ze me zonder condoom wilde pijpen, maar ze vertelde me dat ze dat niet doet. Ze bood verder ook geen extra's aan. Misschien heeft ze die wel, maar dat weet ik niet omdat ik er niet naar gevraagd heb. Ik vond het prima zo. Het pijpen was nml. lekker. Ik werd er best geil van, dus ontzettend zin om haar eens goed te neuken.

En daar heb ik nog het meest van genoten. Ze koos zelf voor missio en dat vond ik heerlijk bij haar. Het is zalig om op haar zachte lichaam te liggen, met haar borsten te spelen en haar tegelijkertijd in haar heerlijk aanvoelde kutje te neuken. Na een tijdje al wippend het condoom volgespoten en ff zo blijven liggen. Waarna ze me een compliment gaf over mijn neukprestatie😆

Daarna een goede massage gekregen. Één van haar andere kwaliteiten. Ze heeft veel kracht in haar kleine handen.

Na een snelle douche afscheid genomen van deze aardige jongedame waarvan ik toch zeker genoten heb. Ondanks dat ze qua uiterlijk dus niet echt mijn type is.

P.s. ik ben dus niet zo'n 'grote borsten man'. In de zin van niet op afgestudeerd, maar ik denk dat ze groter heeft dan cup D.

Laatst bewerkt:
Fijne recensie, dankjewel. Ik krijg enorm de neiging om naar haar toe te gaan.
Ik kom vaker bij Amersfoort Prive, maar zie haar niet op hun website. Niet in het overzocht van dames en niet in de planning. Weet jij hoe dat zit?

Thx, Hans

Fijne recensie, dankjewel. Ik krijg enorm de neiging om naar haar toe te gaan.
Ik kom vaker bij Amersfoort Prive, maar zie haar niet op hun website. Niet in het overzocht van dames en niet in de planning. Weet jij hoe dat zit?

Thx, Hans
Hoi Hans,
Graag gedaan, bedankt voor je compliment.

Corina was nog maar net begonnen bij Amersfoort Privé. Echt een van haar eerste werkdagen. Ze stond gisteren wel op de agenda volgens mij. Het is gewoon afwachten of ze weer terugkomt. Je zou het ook ff aan AP zelf kunnen vragen. Maar zij weten dat vaak ook niet.

Terug
Bovenaan Onderaan