Communicatie van DVP’s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen aparte telefoon want ben eeuwig vrijgezel.
En wat leesbevestiging betreft heb je me verkeerd begrepen - ik bedoel daarmee dat als haar antwoord zo algemeen is en totaal niet gelinkt kan worden aan iets wat in mijn bericht staat (al was het maar zo simpel als mijn naam te gebruiken) dan weet ik genoeg.

Zodra ik direct het privéontvangstadres met "Baby, you come? 💋" toegestuurd krijg, een menulijst ontvang aan extra's met daarachter bloemetjes/kusjes/hartjes, geen normaal antwoord ontvang op een normale vraag of een videocall wordt geweigerd dan is het: BLOCK, DELETE, NÉÉÉXT!👋🏻👋🏻👋🏻
Ik ben ook direct weg met dit soort berichten. Kom op.. Iets van communicatie en klantenservice mag je toch wel verwachten?

Geen aparte telefoon want ben eeuwig vrijgezel.
En wat leesbevestiging betreft heb je me verkeerd begrepen - ik bedoel daarmee dat als haar antwoord zo algemeen is en totaal niet gelinkt kan worden aan iets wat in mijn bericht staat (al was het maar zo simpel als mijn naam te gebruiken) dan weet ik genoeg.
Ah op die manier, dan heb ik je wat dat betreft inderdaad verkeerd begrepen 😅
Wel bijzonder dat je jezelf ziet als eeuwig vrijgezel,(geen aanval ofzo)
Iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft😃

Ik kan me ook vinden in hetgeen de TS en anderen hier zeggen. Overigens geldt dit m.i. voor het merendeel van de dames, ongeacht hun afkomst, en ook het feit dat je geen antwoord krijgt op vragen indien er alsnog iets niet duidelijk is in de advertentie. En ja, zoals anderen ook al zeiden, enkel zo'n berichtje met "Yess, bby, you come" is helemaal irritant en voor mij meestal ook een reden om direct af te haken als er op voorhand geen transparantie wordt geboden.

Laatst bewerkt:
Dit heb ik vaker gezegd, maar dames met gebrekkige communicatie zijn vooral ergerlijk op momenten dat ik zelf juist moeite doe voor een goed eerste bericht. Ik weet dat veel dames zich ergeren als hun advertentie niet gelezen wordt (en terecht), maar voor een wandelaar is het ook frustrerend als je jezelf voorstelt en wensen bespreekt en er wordt niks mee gedaan.

Geloof niet dat hier al een algemene discussie post over was.

Grote bron van ergernis. Als een meisje slecht communiceert. Ik snap je bent druk (dat ben ik ook) maar reageren met woorden van 1 lettergreep en vervolgens als de date gemaakt is en ik hem op de dag zelf wil reconfirmen opeens weg zijn. Of erger nog dat we allerlei zaken als locatie, dienstenpakket afspraken en dat alles toch anders blijkt te zijn. Ben wel eens onderweg geweest, toch nog even appen en dat dat blijkt dat ze ergens anders zit.

Ik vraag niet om gigantisch lang app contact maar om kloppende to the point communicatie. Trouwens zijn meisjes die het dan wel goed doen een verademing 😘. Onderbelicht onderwerp in recensies ook vind ik. Herkent iemand zich hierin?
Herken veel wat in dit topic gezegd wordt.
Ik spreek heel vaak met buitenlandse dames af en heb hier al veel mee meegemaakt.

Dames die niet antwoorden.
Dames die een antwoord geven die totaal niet met de vraag te maken heeft.
Een gigantische grote hoeveelheid aan "bby" in de tekst.
Een afspraak die volledig vast ligt met tijdstip, locatie en alles en als je confirmatie stuurt dag zelf krijg je gewoon opnieuw alle prijzen enz alsof je voor de eerste keer communiceert.
Afspraken die vast lagen, je staat voor gesloten deur, éénmaal in de terugweg "oups I forgot".

Bij mijn laatste recensies is het dan ook steeds een apart punt.

Ik laat dames die slecht communiceren wel niet vallen, ik heb al heel goede dates gehad met dames die slecht communiceerden.
Zo heb ik al drie dates gehad waar de dame zich nog snel waste en klaarmaakte en mij een heel goede date gaf en zelfs wat extra kreeg om het goed te maken.
Wel ga ik niet meer op bezoek bij dames die een selfiecheck weigeren.

Dit heb ik vaker gezegd, maar dames met gebrekkige communicatie zijn vooral ergerlijk op momenten dat ik zelf juist moeite doe voor een goed eerste bericht. Ik weet dat veel dames zich ergeren als hun advertentie niet gelezen wordt (en terecht), maar voor een wandelaar is het ook frustrerend als je jezelf voorstelt en wensen bespreekt en er wordt niks mee gedaan.
Yep. Probeer daarom zelf altijd goed te lezen dat het niet aan mij kan liggen.
Herken veel wat in dit topic gezegd wordt.
Ik spreek heel vaak met buitenlandse dames af en heb hier al veel mee meegemaakt.

Dames die niet antwoorden.
Dames die een antwoord geven die totaal niet met de vraag te maken heeft.
Een gigantische grote hoeveelheid aan "bby" in de tekst.
Een afspraak die volledig vast ligt met tijdstip, locatie en alles en als je confirmatie stuurt dag zelf krijg je gewoon opnieuw alle prijzen enz alsof je voor de eerste keer communiceert.
Afspraken die vast lagen, je staat voor gesloten deur, éénmaal in de terugweg "oups I forgot".

Bij mijn laatste recensies is het dan ook steeds een apart punt.

Ik laat dames die slecht communiceren wel niet vallen, ik heb al heel goede dates gehad met dames die slecht communiceerden.
Zo heb ik al drie dates gehad waar de dame zich nog snel waste en klaarmaakte en mij een heel goede date gaf en zelfs wat extra kreeg om het goed te maken.
Wel ga ik niet meer op bezoek bij dames die een selfiecheck weigeren.
Fijn dat je het ook opneemt in je recensies man. 🙌

@Roba: dat klopt ook helemaal wat je zegt.

Sommige dames die wel transparant zijn en/of alhier zeggen dat te zijn, zie hiervoor het topic "hoe benader je een sekswerker" (opgezet door een DVP zelf), willen deze keerzijde niet inzien en dus niet buiten hun eigen referentiekader denken; lees hun reacties aldaar maar eens door...
Net wat jij zegt, nadat je een advertentie goed hebt doorgenomen, lijkt het mij niet meer dan logisch dat je jezelf alsnog even kort voorstelt (bij een 1e keer contact) en alsnog enige vragen gaat stellen als het profiel gewoonweg geen duidelijkheid verschaft.
Dat laatstgenoemde willen die zgn. 'transparante' dames in het topic "hoe benader je een sekswerker" totaal niet inzien gezien zij enkel vanuit hun eigen straatje blijven redeneren.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan