Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenExact dat. Toen ik net wandelde deed ik altijd mijn stinkende best correct te communiceren en regelmatig krijg je dan iets als dit terug. Als je al wat terugkrijgt. Ben daardoor zelf ook steeds minder gemotiveerd om me uitgebreid voor te stellen.Vooral heel irritant, je doet de moeite om een deftige vraag te stellen met correcte spelling en woordenschat, en je krijgt een volledig naast de kwestie antwoord met irrelevante info.
Nu... dan heb ik toch wel een andere ervaring.Exact dat. Toen ik net wandelde deed ik altijd mijn stinkende best correct te communiceren en regelmatig krijg je dan iets als dit terug. Als je al wat terugkrijgt. Ben daardoor zelf ook steeds minder gemotiveerd om me uitgebreid voor te stellen.
Ook eens gedaan maar dat ls wel lastig dat je contstant mag google translate gebruiken.Probeer te achterhalen welke taal ze spreekt en schakel daar naar over. Met translate als het moet.
Maar translate blijft ook lastig. Je moet voor de grap eens een vertaald verhaaltje weer terug vertalen.