Colombia (Mabuhay)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
190
19/03/22
174
22
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50 + 20 fooi
Een nieuwe parel ontdekt in Mabuhay: Colombia.In de line-up waren een vijftal dames, waarvan ik alleen Colombia nog niet had gekozen bij eerdere gelegenheden (was er toen ook nog niet denk ik). Ik heb haar gekozen omdat ik graag eens varieer, maar ze zag er ook goed uit: zwart krullend lang haar, ik schat achteraan de dertig, mooi modelletje, zuivere huid, cup C vermoed ik, vrij lichte huid. Haar naam gevraagd en ze zei Colombia (ik hoop dat ze niet verstaan had vanwaar ze komt :)).
Trap naar boven, even wachten op haar tasje en dan een wasje. Bij het wassen van mijn piemel (door haar) gaf ze hem ook een speels kusje. Ondertussen was ze al de hele tijd aan het lachen met mijn Spaans (want Engels verstaat ze spijtig genoeg niet) en het zorgde voor een GFE-gevoel.
Naar de kamer waar ze me rechtstaand spontaan begin te tongen, en hoe! Echt met volle tong en langdurig. Ze merkte dat ik dit graag had en ging er een tijdje me door. Soms daalde ze eist naar beneden om ook mijn borsten en vooral tepels te kussen en een beetje te bijten. Tegelijk kon ik ook haar bosten en tepels beroeren, ze was zeker niet kleinzerig want je kan zonder protesteren kneden, trekken ...
Zo ging ze een tijdje door en maakte geen aanstalten om op bed te gaan liggen. Plots deed ze een condoom rond haar vinger en keek me vragend aan. Dat moet je geen twee keer vragen en ze aarzelde dan ook geen ogenblik; gaatje zoeken en vinger in mijn poep die ze zachtjes intiem masseerde met haar vinger. Na enkele minuten toonde ze een vibrator en vroeg of die niet te groot was, hoewel die zeker niet groot was. Ook hier condoompje rond en in mijn poepje.
Tussendoor regelmatig een beetje tongen en met mijn vingers op zoek naar haar gaatjes (twee), wat rechtstaand niet zo gemakkelijk is. Ze liet echt alles toe. Ik kon haar vingeren, en met mijn andere vinger in haar poep. Ik had het gevoel dat ze me wou klaarpijpen terwijl ik nog rechtstond. Ik wou ze echter nog even op bed krijgen om haar clitje te likken. Ze heeft een duidelijke clitoris die ik mocht likken terwijl ik met mijn vingers haar vagina vingerde. Kreuntjes weerklonken. Toen ik ook har poepje opnieuw penetreerde, was duidelijk dat ze dit kon appreciëren. Ze was ook zeer clean en rook heel zuiver (bij alle meisjes van Mabuhay ten andere).
Ze wou een condoompje rond mijn piemel doen omdat ze dacht dat ik haar wou neuken, maar ze lag op haar rug in volle glorie en daarop besloot ik om gewoon op haar borsten klaar te komen. Een redelijke lading volgde al snel terwijl ze bewonderend keek. Daarna alles mooi schoongeveegd bij haar en mezelf. Ik dacht dat ik er lang genoeg was en veronderstelde dat het gedaan was, maar ze stelde voor m nog een kleine massage te geven. Natuurlijk op ingegaan waarbij ik haar mooie body in de spiegel kon zien terwijl ze mijn rug en benen intens masseerde.
Nog even gewassen in de badkamer en het zat er weer op. Raar, maar ze gaf me een hand en bij het buitengaan nog een dikke kus. Een pareltje en zeker een goede vervangster van Sissi (want die was er niet meer, op vakantie).
Ik was zeer tevreden en ging voldaan naar mijn werk ;) voor de reflectie. Oh ja, een kleine bonus gegeven voor de schitterende service wat zemet plezier aanvaarde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan