Coco Plaza

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Vaste klant
201
06/10/21
175
51
Ik lees hier erg weinig over Coco Plaza in Duiven. In een ver verleden kwam ik hier nog wel eens. Heb daar zeer wisselende ervaringen gehad. Soms was het een 8, maar ook wel eens een dikke 3. Lekkerste ervaring was met een leuke slanke dame uit het mooie Twente. Ben helaas haar naam kwijt en helaas ook nooit meer aangetroffen in de business.
Hoe is het tegenwoordig bij Coco Plaza. Werken er nog mooie slanke sexy dames?
 
Ik lees hier erg weinig over Coco Plaza in Duiven. In een ver verleden kwam ik hier nog wel eens. Heb daar zeer wisselende ervaringen gehad. Soms was het een 8, maar ook wel eens een dikke 3. Lekkerste ervaring was met een leuke slanke dame uit het mooie Twente. Ben helaas haar naam kwijt en helaas ook nooit meer aangetroffen in de business.
Hoe is het tegenwoordig bij Coco Plaza. Werken er nog mooie slanke sexy dames?
Je bedoelt vermoedelijk Sherella. Ze heeft na Coco een paar jaar gewerkt bij Huize Monique in Amersfoort en in La Cloche in Utrecht als Anne en Annabel. Ze is een jaar of 3 geleden gestopt en doet nu compleet ander werk. Een schat van een meid, helaas zullen wij haar in een privéhuis vermoedelijk nooit meer aantreffen. Als ze maar gelukkig is.
 
Je bedoelt vermoedelijk Sherella. Ze heeft na Coco een paar jaar gewerkt bij Huize Monique in Amersfoort en in La Cloche in Utrecht als Anne en Annabel. Ze is een jaar of 3 geleden gestopt en doet nu compleet ander werk. Een schat van een meid, helaas zullen wij haar in een privéhuis vermoedelijk nooit meer aantreffen. Als ze maar gelukkig is.
Klopt inderdaad! Ik kwam haar zelfs in het privé / uitgaansleven in het oosten des lands wel eens tegen. Leverde leuke ongemakkelijke momenten op. Was echt een topper!
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de dames bij Coco Plaza. De line up was idd erg wisselend daar en ook wel eens gedacht dat het een aflopende zaak was daar. Enkele leuke dates gehad daar met Suzan en nog een Nederlandse dame, maar dat was voor Corona.
Roos en Carmen lijken mij in ieder geval wel leuke dames.

De openingstijden blijven wel echt een probleem als je overdag werkt en alleen in de avond of het weekend kunt.
 
En iemand al eens bij Eva geweest?
Deze dame werkt al een tijdje als Stephanie bij Dynamite in Nieuwegein.
Ze blijft maar op de website van Coco staan. Volgens mij als lokkertje.
Er staat ook een zekere Jasmina op de site. Deze dame is volgens mij al 20 jaar lang 20 jaar. Die is er ook nooit.
Een super lokkertje. Onder de 21 mag je daar helemaal niet werken.
Zullen ze bij Coco nou echt denken dat wij deze doorzichtige belazerij niet door hebben?
 
Deze dame werkt al een tijdje als Stephanie bij Dynamite in Nieuwegein.
Ze blijft maar op de website van Coco staan. Volgens mij als lokkertje.
Er staat ook een zekere Jasmina op de site. Deze dame is volgens mij al 20 jaar lang 20 jaar. Die is er ook nooit.
Een super lokkertje. Onder de 21 mag je daar helemaal niet werken.
Zullen ze bij Coco nou echt denken dat wij deze doorzichtige belazerij niet door hebben?
Uitblinkers in het niet up to date houden van hun Socials/site.
Het ging een poosje redelijk goed op (toen nog Twitter) X, werd dagelijks bijgewerkt met wie er wel en niet was. Maar nu al weer maanden bagger. Wordt er op een dag iets aangekondigd, maar ook vermeld dat je maar even moet bellen om te vragen wie er aanwezig is. Ook heb ik al div. Keren aangegeven dat op x een verkeerde link naar hun site staat… (die staat er nu dus nog).🤷🏼‍♂️
Ondanks alles overweeg ik Roos deze week eens te bezoeken, deze dame heeft mijn interesse gewekt na wat recensies, mocht dat lukken dan zal ik verslag uitbrengen.
 
Ook heb ik al div. Keren aangegeven dat op x een verkeerde link naar hun site staat… (die staat er nu dus nog).🤷🏼‍♂️
Heb dit zelf ook al een aantal keer aangegeven. Gemiste kans lijkt me...

De website lijken ze wel bij te werken m.b.t. toevoegen van nieuwe dames, maar de foto's van de huidige dames worden nooit vervangen. Deze zijn volgens mij al minimaal 10 jaar oud. Ze hebben weinig concurrentie van privéhuizen in de buurt (zijn er simpelweg niet meer), dus er is zeker meer van te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan