- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9946473-ariana
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Was al een tijdje aan de wandellen in de gezellig straten van Den Haag, eerst de Geleenstraat af gelopen en zag niet echt iets wat me aantrok die dag. Dus besloot ik naar de Doublet te gaan, om daar even rond te neuzen. Was al een paar keer de straat op en neer gelopen, tot dat ik deze mooie Nederlandse dame zag staan. Een hele mooi knap gezichtje, en damm wat een borsten. Ik dacht nou daar gaan we voor, want dit kon ik niet door me vingers laten glippen. En daar ging in dan, met me beste Engels wat ik kan spreken. Waar op haar vraag luiden spreek je ook Nederlands. Ik stond meteen verbaasd te kijken naar dit mooie popje, dat had ik niet gedacht dat je Nederlandse was. Hierop hebben we om moeten lachten, maar ze begreep me ook volkomen. Gevraagd wat er allemaal in het pret pakket was en hoeveel het was. De dame doet niet aan korte sessie 30 mintuten is het kortste wat je kan krijgen bij haar. Dus op naar boven, en gevraagd hoe lang ze dit al doet, want om eerlijk te zijn, ik had haar nog nooit gezien. Ze ontving wel al in de Doubletstraat, maar nooit achter de ramen gezeten zij ze. Sinds kort wauw ze dat ook eens proberen, en ze zij dat ze het heel erg geil vond om dat te doen (spannend). Even met haar gepraat en het geld via een tikkie (wat ze liever heeft dan contant geld) overgemaakt. Eerst lekker een partij zoenen, en heel langzaam uitkleden waar ze je bij helpt. Dit had ik nog niet eerder mee gemaakt bij een dame van de straten. Ze ging me heerlijk pijpen, en kwam daarna boven op me zitten, ik ben in 1 standje klaargekomen toen (p.s dit is nog nooit bij mij gebeurd) Daarna nog even na gepraat en er weer vandoor gegaan. Herhaal gevaar zeker aanwezig bij mij.