Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou ik zeker doen. We willen natuurlijk wel een reëel beeld hihi. Maar ze zijn zeker groter dan cup c, en ze zijn heerlijk. Ze is echt een topper.Ok zal ze volgende keer meten en wegen
ik dacht precies hetzelfde...Marco, de mijne staat ook al gepland
SpuiterGv, wat jammer, maar moet eerlijk zeggen dat me dat verbaast…
Ken ze al enkele jaren en is zowat de meest correcte dame die ik in de 20 jaar wandelen al gekend heb…
Wil niet zeggen dat ik je niet geloof he, maar eerlijk gezegd (en omdat ik haar toch redelijk goed ken op dit gebied) denk ik dat je niet het hele verhaal vertelt…
Zomaar niets meer laten weten bij een gemaakte afspraak komt echt niet overeen met haar karakter, tenzij er iets serieus dringends is gebeurd maar dan zou ze achteraf nog steeds wat laten weten…
Heb maar een kort gesprek met haar gehad, veel is er niet tussen ons gezegd geweest, had ook gevraagd of een uur vroeger voor haar beter zou uitkomen (ging niet en was ik ook oké mee). Ik neem het haar niet direct kwalijk, vond het zelf ook enorm vreemd na de vele goede berichten hier te lezen (al was er wel een eerder bericht van iemand dat iets gelijkaardigs heeft meegemaakt zag ik).Marco, de mijne staat ook al gepland
SpuiterGv, wat jammer, maar moet eerlijk zeggen dat me dat verbaast…
Ken ze al enkele jaren en is zowat de meest correcte dame die ik in de 20 jaar wandelen al gekend heb…
Wil niet zeggen dat ik je niet geloof he, maar eerlijk gezegd (en omdat ik haar toch redelijk goed ken op dit gebied) denk ik dat je niet het hele verhaal vertelt…
Zomaar niets meer laten weten bij een gemaakte afspraak komt echt niet overeen met haar karakter, tenzij er iets serieus dringends is gebeurd maar dan zou ze achteraf nog steeds wat laten weten…
Ik had ook een afspraak met haar vandaag en een uurtje ervoor liet ze me weten dat ze autopech had waardoor ze niet op locatie geraakte.Heb maar een kort gesprek met haar gehad, veel is er niet tussen ons gezegd geweest, had ook gevraagd of een uur vroeger voor haar beter zou uitkomen (ging niet en was ik ook oké mee). Ik neem het haar niet direct kwalijk, vond het zelf ook enorm vreemd na de vele goede berichten hier te lezen (al was er wel een eerder bericht van iemand dat iets gelijkaardigs heeft meegemaakt zag ik).
Last minute afzeggen heb ik geen probleem mee, er kan altijd iets tussen komen bij de dames, maar elementaire beleefdheid en iets laten weten is toch het minste dat ik verwacht. Want ik heb zelfs geen reden gekregen waarom ze niet meer antwoordde, moest ik haar geschoffeerd hebben op een manier had ze dat even goed mogen zeggen. Heb dus geen idee waarom ze niet meer antwoordde.
Ik ga niet in detail treden, dat hebben andere hier al voor mij gedaan. Maar dat er overgave is, is zeker.Mag je der tieten goed doorkneden ?
Jazeker! En wat een mooie joekels!Voor dat ik in de auto naar Antwerpen stap, heeft zij natuurlijke borsten ?
Kan het niet goed zien op de foto's.
Is voor mij een voorwaarde