Recensie Cochonne Arabe, Brussel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fatcockkjell

Newbie
12
26/08/24
6
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/cochonne-arabe-4/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had nog nooit geneukt met een echtgenoot erbij en wou dit wl eens doen.
Afspraak gemaakt en langsgegaan.

Aangekomen en onthaalt door de cuckold man. Meteen naar badkamer begeleid waar ik mezelf mocht opfrissen.
Betaald en vervolgens in de zetel geplaatst.

Daar kwam ze in zelfgekozen outfit zonder onderbroekje. Ze zette zich over mij in een andere sofa en begon met haar hakjes met mijn pik te spelen. Erna kwam ze over mij hangen met haar tieten en voelde ik meteen of ze al lekker nat was.
Ben haar kutje dan maar gaan likken en testte of haar kontje ook mocht en ja hoor... hier genoot ze van.

Toen vond ik dat het mijn beurt was en zei dat ze moest pijpen. Ze lag nog steeds en ik dacht haar mondje te neuken. Ook hiervoer moest condoom helaas. Ze zei tegen haar man pak maar xl voor de dikte. Dit voelde ik ook. Veel tanden bij pijpen, maar ze vergeet zeker je ballen niet.

Dan vond haar man dat het tijd was om haar te neuken. Ze zet haar in doggy met haar kont omhoog en dan mag je echt wel gas geven. Haar man vraagt om echt stevig door te neuken. (hij is zelf een heel stuk ouder en speelt de hele tijd met zichzelf). Dit laat ze gewillig toe.
Ik voelde dat ik snel ging komen dus gevraagd of ze op mij kwam. Ze berijdt je dan wel, maar echt op je neuken doet ze niet, het is meer wrijven.
Vervolgens terug naar doggy en gevraagd aan haar man om te joinen. Dit deed hij, ik in doggy en hij werd gepijpt. Haar soms bij de les moeten houden en haar mondje weer op die lul moeten duwen. Wou haar man wel haar bekje zien volspuiten dus haar hoofd over zijn lul geduwd en hem zelf terwijl afgetrokken, helaas, de man kwam niet klaar.

Onderstussen verder pompen in doggy, maar condoom gescheurd. Ze vroeg of ik nog ging komen. Heb haar gevraagd of dit op haar tieten mocht en geen probleem. Mezelf afgetrokken en haar hand naar mijn ballen gebracht. Opeens voelde ik een vingertje of 2 in mijn kont en dat was net wat ik nodig had om haar tieten te bekladden met 5 stralen zaad.

Leuke eerste cuckoldervaring. Anderzijds, voor mij geen herhalingsgevaar, gezien de constante condoom. Had ook iets meer vuile praat verwacht vna haar of haar man. Helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan