@SpyingPhallus
Berichten over DS verwijderd op dit forum? Dat gebeurde op Hookers ook al.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet het, dat heb ik destijds ook wel vaak genoeg gemerkt.@SpyingPhallus
Ik heb nog even gekeken, maar volgens mij is dat ook het enige bericht van Tom geweest en wellicht is hij al van dit forum.@Robtopdrop: terecht dat je die (informatieve) vraag stelde in het topic van Lola, en, onterecht dat je per PB werd aangevallen. Blijkbaar zit/zat die Tom in een tunnelvisie en is alles te veel gevraagd voor deze verdediger of wie het ook moge zijn.
Hoe was Ruby? Deed ze nog extra's bij jeDit kan ik bevestigen. Ik heb 1 keer een date met haar gehad en ik heb haar twee keer gezien.
Ik had een review geschreven: https://www.girlsreview.nl/threads/ruby-maison-monty-rijswijk.3322/#post-164871Hoe was Ruby? Deed ze nog extra's bij je
(tongzoenen, pzc etc)
Is nieuwe eigenaar. Maar je kan beter verder kijken, aanbod is niet bijzonder.Iemand bij de nieuwe prive bella donna geweest te rotterdam? Is vlgs mij in de pand van Lust prive? Is het zelfde eigenaar/ mgmt? Want zo ja dan kijk ik maar verder. Heb nooit echt goed ervaring bij lust.
Bij iedereen zijn de energiekosten gestegen: zowel bij de particulier als bij de bedrijven. privéhuizen zijn daarop dus geen uitzondering. Als de kosten verdubbeld zijn mag je nog blij zijn. De meeste prijzen zijn 3 of meer keer over de kop gegaan.Ik heb gehoord van een privéhuis waar de energieprijs meer dan verdubbeld is. Er wordt daar bezuinigd op verlichting en verwarming.
Ik wil niet direct negatief zijn want ik juich elk nieuw privéhuis toe, maar dit is gedoemd tot mislukken. Mooie site, dat zeker en heel mooie foto's van de kamers. Maar geen dame te bekennen op de site en de tarieven zijn ook niet bepaald gunstig. Dit wordt niks, je hoeft geen profeet te zijn om dit te voorspellen.Nieuwe privehuis in Rotterdam, op locatie waar voorheen unlimited prive zat.
Ik weet niet of dit dezelfde eigenaar is, maar ik ben benieuwd.
Ze hebben ook advertentie geplaats op kinky
Come for Sugar and leave in Ecstacy
Bij Sugar & Ecstacy staat alles volledig in het teken van het stillen van jouw lekkere trek.Vrijwel niks is te gek! Overleg jouw speciale fantasieën op voorhand ...www.kinky.nl
Sugar & Ecstacy - Come for Sugar and leave in Ecstacy
Bezoek het enige privéhuis op het Noordereiland vandaag nog voor een zoete kennismaking. Kies bij binnenkomst zelf voor totale privacy óf juist niet. Onze gastvrouw heet je van harte welkom met een lekker drankje om jou zo volledig op je gemak te stellensugarandecstacy.com
De prijzen kan je een beetje vergelijken met de dames die werken bij salon 261.(En sommige dames vragen zelfs meer dan 160e per uur). Maar daar zie je dat er toch veel mannen naar toe gaan, en de recensies zijn goed. Maar ik weet niet of ze al officieel geopend zijn, want ik zie inderdaad geen dames op de site staan, en op kinky alleen een advertentie voor dames die in een privehuis willen komen werken.Of de dames moeten en mooi zijn en ver gaan.......Dan zijn ze een klasse apart
Het is soms heel chaotisch daar bij MM. Ik heb zelf nu meerdere malen meegemaakt dat mijn afspraak dubbel of foutief werd genoteerd. En excuses aanbieden ho maar, de laatste keer was het volgens de gastvrouw mijn fout want ze had het immers genoteerd.Vandaag naar maison monty gegaan na de agenda op de site te lezen. Er waren dames aanwezig zijn die niet op de agenda staan en andersom. Ik snap dat je het als bedrijf druk kan hebben, maar je agenda op orde hebben als privehuis lijkt me toch niet zo moeilijk?!
dan mogen ze de website wel bijwerken. als ik niks leuks zie, dan ga ik ook niet die kant op.Net bij Bella Donna geweest vriendelijk ontvangen door de gastheer en een leuke tijd gehad met een dame niks te klagen.
Genoeg keus uit dames.