Ook even mij ervaringen delen:
Lovely prive
+ kamer met mogelijkheden om te douchen
+ agenda zijn redelijk up2date
+ parkeren op straat maar meestal voldoende
+ aantal latina's/ romeense met slechte attitude maar ook aantal juweltjes
+ andrea heeft een godelijke lichaam, wel beetje attitude
- weinig privacy, je zit in de wachtruimte en kan gewoon met meerdere wandelaar zijn (vind ik niet prettig). De gebouw van buiten is ook niet discreet (lichtjes etc)
- dames kan dmv camera voorselectie maken of ze wel naar buiten wil of niet voor de selectieronde (was toevallig binnen samen met 2 jonger en beter uitziende gasten, en toch Andrea gekregen. in de kamer vertelde haar dat ze die andere 2 niet zien zitten. Voel me toch vereerd dat ze bij mijn voorstelronde wel naar buiten komt)
Karin's home
+ Ook altijd douche aanwezig id kamer
+ Discreter ingang vs Lovelyprive maar wel tegenover glazenpand van erasmus mc
+ Agenda redelijk up to date
+ Redelijk goed uitziende dames
- Dames zijn moody as fuck, de ene keer doet ze fantastisch de volgende keer super slecht
- Privacy niet verzekerd, was een keer gewoon een man daar binnen bij de bar, en de andere keer wil de gastvrouw 2 gasten tegelijk ontvangen, eentje bij de deur, eentje in de wachtkamertje. Zet de man gewoon in een kamer joh ipv bij de ingang!
- Soms lastig parkeerplek zoeken
- Agenda is wel up to date maar geen tijd, dus altijd even bellen, want je fav dame werkt misschien id middag
Unlimited Prive
+ Bijna altijd maar gfe dames hier, Leila is top der top zowel qua looks en gfe (jammer dat ze weg is), Gloria is beste gfe, Lara is Galgadot replica en goed gfe. Met gfe bedoel ik dan ook zoenen met tong en alles.
+ Altijd douche, schone laken, schone handdoek
+ Agenda is up to date, ook zie je als dame niet meer aanwezig is (al naar huis) of nog moet komen
+ Privacy gedeelte heel goed, nooit ander man gezien, altijd of bij de wachtruimte of naar een kamer gestuurd. Ingang is ook discreet.
- Wachtruimte kan een opfrisbeurt gebruiken, maar hygiene is daar echt niet slecht
- Soms rookgeur inderdaad maar als je het aangeeft krijg je ander kamer (kan soms door vorige klant)
- Zo.. weinig dames de laatste tijd. Soms maar 1, soms helemaal niemand?!
Samantha Prive,
+ Goedkoop
+ Heel af en toe een pareltje (Amanda was een bloedmooi slanke blondine)
- Alleen als je voor goedkoop en snelle sex wilt
- Lijkt niet echt hygienisch qua laken, lijkt dat de dames ook niet altijd zichzelf verschonen tussen de beurt in (kan ook fout hebben)
- Heel af en toe pareltje maar vaak totaal niet mijn type (bbw latina etc)
Maison Monty
+ Discrete ingang, makkelijk parkeren
+ Agenda lijkt up2date tot nu toe maar ben ook maar 3x geweest
+ Overal hygiene lijkt goed te zijn (laken etc)
+ Jonge dames
- Geen douche in de kamer, dit kan toch echt niet he?!
- Eenmaal in de douche hebben ze daar geen zeep/ wasgel. Serieus....